/ Forside/ Interesser / Hus og have / Murerarbejde / Spørgsmål
10  janik 840
Søger en murer eller 2...
Fra : Odense
Vist : 637 gange
50 point
Dato : 15-08-03 18:17

hej! skulle der værer en murer i Odense omr. der kan klare at opmurer ca. 15.000 murersten snarest (bag mur) til en god pris!? alt står klar med sten/cement/mørtel/stenvogn osv. (er selv murer, men mangler lidt hjælp, så man er sikker på at få tag før vinter) weekend/aften/normal dags arbejde er ok...

Accepteret svar
Fra : K.L.Rasmussen

Modtaget 50 point
Dato : 15-08-03 20:00

Det lyder sku godt MEN jeg bor sku helt i Aalborg ! :( Hulk !

Kommentar
Fra : Odense

Dato : 16-08-03 00:14

ja det var en skam, at du er så langt væk! :-/ ´

Godkendelse af svar
Fra : Odense

Dato : 23-12-03 14:24

Tak for svaret K.L.Rasmussen.