/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
43 mm cylinder til suzuki fz50
Fra : ZeeM
Vist : 563 gange
70 point
Dato : 15-08-03 17:33

jeg skal have købt ny tun cylinder til min FZ50'er, men ved ikke hvilken dyse jeg skal bruge... (jeg har standart kaburator).

Nogle der kan hjælpe mig?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 15-08-03 19:28

Du kan spørge ham her, han sælger begge dele:
http://www.sitecenter.dk/moto-leoni
Emesen.

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 16-08-03 12:24

Emesen > har du nogensinde selv handlet hos moto-leoni ? For jeg tror måske ikke det er for sjov at der er oprettet flere hade sider om moto-leoni!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 16-08-03 13:44

Nej det har jeg ikke, men for adskillige år siden handlede mine drenge der. Jeg kender ikke firmaet nu, men din oplysning vil få mig til ikke at anbefale ham.
Emesen.