/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
På hvilken side kan man sammenligne tlf´~
Fra : losder
Vist : 453 gange
100 point
Dato : 15-08-03 16:46

hvor kan man sammenligne mobiler, jeg skal sammen ligne en siemens og en nokia

Kommentar
Fra : Ezia

Dato : 15-08-03 16:52

Hvis du fortæller mig din mail-adr. og hvilke telefoner det er kan jeg godt lave en sammenligning.

Kommentar
Fra : losder

Dato : 15-08-03 16:54

jeg ved der findes en side hvor man bare kan vælge telefonerne, og så kan man se hvad de kan, den vil jeg helst have

Kommentar
Fra : losder

Dato : 15-08-03 17:01

foresten kan man klat lade en 3510i ? altså skal batteriet være tom for at man må lade op?

Kommentar
Fra : dan_a

Dato : 15-08-03 17:35

Kunne meget godt bruge et hurtigt svar

Kommentar
Fra : wal

Dato : 15-08-03 17:46

Hej det kan du gører Hvis du bruger et NI-MH. Batteri. Dog vil en total afladning en gang imellem værer en god ide.

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 15-08-03 18:44

Hej losder
man kan godt klat lade en 3510i, da batteriet i dem er et Lithium-ion batteri.

mvh srhansen

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 15-08-03 18:47
Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 15-08-03 18:48

og så lige denne også:
http://www.hardwareonline.dk/nyheder.asp?nID=5605

mvh srhansen

Kommentar
Fra : losder

Dato : 15-08-03 19:01

det er ikke lige dem jeg leder efter, der er en side hvor man kan sætte dem op mod hinanden så det er nemmere at se hvilken en der er bedst, man kan vælge hvilken tlf. man vil sammenligne med, og så står der alt hvad de kan, lige ved siden af hinaden så det er nemt at se

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 15-08-03 19:34

Okay, det kan du mig bekendt på www.nokia.dk, men kun for nokia telefoner

Kommentar
Fra : losder

Dato : 15-08-03 20:20

det ved jeg, men jeg skal sammenligne med en siemens, men den side jeg mener minder om måden som den nokia bruger, kan bare ik huske hvad en hedder

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 15-08-03 20:41
Accepteret svar
Fra : solgaard

Modtaget 100 point
Dato : 15-08-03 21:38

tror du tænker på denne: http://www.esato.com/phones/index.php?phone=63

du vælger bare foroven hvilke andre mobiler du vil sammenligne med... du kan fjerne mobiler i bunden..

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : losder

Dato : 15-08-03 21:40

kan ikke rigtigt finde stedet til den øverste, og teledanmark har ikke alle telefoner.

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 15-08-03 21:43

hmm hvem svare du..??

Godkendelse af svar
Fra : losder

Dato : 15-08-03 21:51

Ikke lige den jeg mente, men den fungere på samme måde, tak

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 15-08-03 21:53

det var så lidt..