/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Blast Worm Virus
Fra : kvolsgaard
Vist : 409 gange
200 point
Dato : 15-08-03 12:11

Hejsa.

Er der nogen der ved hvor jeg kan downloade "Microsoft Security Bulletin MS03-026", hvis ikke det skal være fra Microsofts side (Den er umulig at komme ind på. Tror den er overbelastet).

Jeg skal bruge "Microsoft Security Bulletin MS03-026" til windows XP home og Pro. Begge danske.

På forhånd tak.

Hilsen

Kvolsgaard

Accepteret svar
Fra : srhansen

Modtaget 210 point
Dato : 15-08-03 12:20

Hmm.
Jeg kan maile den til dig. Det er der jo ikke noget forgjort i

mvh srhansen

Kommentar
Fra : kvolsgaard

Dato : 15-08-03 12:29

ja tak... send på mail spam@kvolsgaard.dk...

Tak for hjælpen

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 15-08-03 12:33

Er på vej........

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 15-08-03 12:39

Så skulle den være sendt og scannet for virus.

Får du brug for removal tools til et angreb kan du finde et her: http://securityresponse.symantec.com/avcenter/FixBlast.exe
Den er god at have liggende just in case.

Desuden kan jeg anbefale at blokkere portene: TCP 135, TCP 4444, UDP 69

mvh srhansen

Kommentar
Fra : kvolsgaard

Dato : 15-08-03 12:49

Tak for det Hansen.

Men den kan desværre ikke køre under en dansk XP.

"Setup cannot update yout Windows XP files because the language installed on your system is different from the update language."

Er der mon nogen som har en dansk version.

Hilsen

kvolsgaard

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 15-08-03 13:02

Øv, det var sku da surt.

Jeg blev ikke bedt om at vælge sprog, så det må siden selv have fundet ud af.
Microsofts danske side ser også ud til at have det yderst anstrengende lige nu, så angrebet er nok begyndt !

mvh srhansen

Kommentar
Fra : kvolsgaard

Dato : 15-08-03 13:07

tror du har ret.

jeg fandt en dansk version på http://patch.kabelnettet.dk/Windows%20XP%2032-bit%20edition%20Dansk/

men tak for hjælpen.

Godkendelse af svar
Fra : kvolsgaard

Dato : 15-08-03 13:08

Tak for svaret srhansen.

Du får nu point for dit hurtige svar....

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 15-08-03 13:12

Har du fået den rigtige nu ?

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 15-08-03 13:16

Ellers forsøger jeg at downloade denne her uden held :
http://microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=2354406C-C5B6-44AC-9532-3DE40F69C074&displaylang=da

Det skulle gerne være den helt rigtige, og som du kan se har jeg snydt med landekoden til sidst i linket. Min version er jo engelsk.

P.s En anden gang behøver du ikke give point for et halvt svar, jeg har så mange i forvejen og desuden var det ikke mig der løste dit problem Tak aligevel

mvh srhansen