/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
det pisser mig af !!!!
Fra : beckski
Vist : 425 gange
1 point
Dato : 14-08-03 22:22

det pisser mig f**** meget af, at man ikke kan nå at rette fejl, hvis man har trykket "gem spørgsmål" el.l. !!!

jf. ovenstående spørgsmål om ufo og yepha !!!!!!

BECK!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : beckski

Dato : 14-08-03 22:24

og desuden mister jeg hele 50 points. ..... hmmm ligemeget ;)

Accepteret svar
Fra : Franksp

Modtaget 11 point
Dato : 14-08-03 22:28

Hej Beckski

Nej så længe ingen har svaret, kan du nå at slette dem - så skynd dig lidt.

Mvh
Franksp

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 14-08-03 22:28

hejsa
så længe ingen har svaret kan du gå ind og rette/slette uden at miste point så skynd dig at klikke på den der er forkert

Godkendelse af svar
Fra : beckski

Dato : 14-08-03 22:32

hmmmmm
tak

den funktion havde jeg ganske simpelt glemt!

tak, mester!!

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 14-08-03 22:37

Hej Beckski

Skal vi snyde Truttemus

Mvh
Franksp

Kommentar
Fra : beckski

Dato : 14-08-03 22:46

what ???

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 14-08-03 22:54

Nu har du fået et svar du kunne bruge. Ellers ville jeg gi' dig et svar, som du kunne ha' accepteret. Så ville jeg få dine point. Jeg ville så oprette et spørgsmål til dig, med samme point. Så ville du få dine point tilbage.

Med venlig hilsen
Frank

Kommentar
Fra : beckski

Dato : 14-08-03 22:59

pjat med dig, mester!
jeg klarer mig...
Ledige Point : 583
Superpoint : 1792
sådan står det .... jeg er pisse ligeglad med point, bare jeg får svar

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 14-08-03 23:03

OK

Det var kun fordi du skrev sådan:

Citat
det pisser mig f**** meget af, at man ikke kan nå at rette fejl, hvis man har trykket "gem spørgsmål" el.l. !!!

jf. ovenstående spørgsmål om ufo og yepha !!!!!!

Jeg ville bare hjælpe. Ikke andet.

Med venlig hilsen og godnat

Frank

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 14-08-03 23:03

>Franksp.

Ædelt, men husk lige at disse point går i hver sin gruppe.

Du fik 50 point af Beckski, som kom fra hans ledige point til dine superpoint og vice versa, hvis I gør som du foreslår.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 14-08-03 23:06

Hej ram2

Ja, det har du ret i. Det havde jeg ikke tænkt over. vi/jeg skal jo lære så længe vi/jeg lever, er der nogen der siger.

De venligste hilsener
Frank