/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Fjernundervisning / Spørgsmål
10  jensalexa.. 300
Kosmetologuddannelsen
Fra : llo
Vist : 580 gange
250 point
Dato : 14-08-03 21:35

Hejsa!

Jeg ønsker at tage ovenævnet udd. på fjernundervisningsskolen; DERMAPROF.
Jeg vil meget gerne høre fra andre, som har gået på/kender til skolen.

Tak for hjælpen!

Lone

Kommentar
Fra : studio

Dato : 06-09-03 23:58

Det siger jeg også, jeg vil gerne tage en kosmetaloguddannelse på fjernundervisning. Mon ikke det kan lade sig gøre, i hvert fald, teoritiske fag, og så burde man komme til træning en gang imellem.
Håber det er nogen som kan svare på dette spørgsmål.
Hilsen
Studio

Kommentar
Fra : glad_pige

Dato : 15-11-03 23:25

Hej Lone.

Jeg kender ikke Dermaprof`s skole, men vigtigheden i at være til stede i undervisningen er meget stor.
Hvad vil du bruge uddannelsen til??
Er det for at starte som selvstændig?? eller er det med henblik på at blive ansat??
Nu er det længe siden spørgsmålet blev stillet, så jeg vil vente med at uddybe dette til jeg ved om der er nogle i den anden ende

Kommentar
Fra : nissan

Dato : 29-08-05 01:02

Jeg vil gerne høre om der er nogen som har taget kostmetologddannesle på fjernundervisning? I så fald ville jeg gerne høre hvordan det er gået?