/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Sende gratis sms fra nettet til TDC-mobi~
Fra : Uffe29
Vist : 1051 gange
190 point
Dato : 14-08-03 18:29

http://www.dingelink.dk/ http://mailkalender.tdcmobil.dk og http://coolsms.dk kan man sende beskeder til tdc's mobil kunder.

Dingelink = max 5 sms'er pr. dag
mailkalender.tdcmobil.dk = max 10 sms'er pr. dag
coolsms = virker ikke lige nu

Jeg har prøvet 10-15 andre men tdc spærrer åbenbart for de fleste......
Er der ikke nogen der kender nogen som virker til TDC

Kommentar
Fra : majbritt05

Dato : 14-08-03 19:07
Kommentar
Fra : majbritt05

Dato : 14-08-03 19:08

ups, den med tdcmobil har du vist selv skrevet

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 14-08-03 19:37

jeps.... og 12send.dk ved jeg ikke om kan sende til tdc-kunder, men det koster åbenbart penge at tilmelde sig...de skriver:

Tillykke
Du er nu næsten klar til at logge dig på 12send.dk
Vi har sendt en sms til dig med dit password som du skal bruge
for at logge dig ind.

Modtager du ikke en sms fra os, er det fordi dit teleselskab ikke understøtter betaling via mobiltelefon, eller fordi du har et taletidskort uden taletid på.
Hvis dette er tilfældet, kan du ikke bruge vores services...

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-08-03 20:24

Uffe29!
For sådan lige at hoppe udenfor spørgsmålet. Var det dig som søgte USB HD
Emesen.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 14-08-03 20:54

nope... men en connector mellem alm hd og usb - uden kasse og alle fine ting (altså bare kabel, printplade, og strøm)

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-08-03 21:33

Ok - min hukommelse er vist ikke så god.
Emesen.

Accepteret svar
Fra : jesper43

Modtaget 190 point
Dato : 26-08-03 19:41

www.coolsms.dk virker igen.

Godkendelse af svar
Fra : Uffe29

Dato : 26-08-03 21:22

cool takker for oplysningen.....jubii