/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Kan GTA3 Vice city køre på 733mhz??
Fra : hundebol
Vist : 500 gange
50 point
Dato : 14-08-03 17:36

Som overskriften faktisk siger, så vil jeg bare vide om GTA3 Vice City kan køre på en Pentium 3, 733mhz??
for étsted står der at Vice city kræver minimum 1000mhz mens jeg osse har læst at den ka køre på en pc med
500mhz.... der er jo stor forskel...

//hundebol

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 14-08-03 19:46

Hej hundebol

Som du kan se her: http://www.rockstargames.com/vicecity/pc/index.htm (tryk på system specs)
Kræver den 800MHz og de anbefaler pentium 4 eller athlon XP processor.

Jeg er dog ikke i tvivl om at det også kan køre på en god 733MHz. Jeg vil dog ikke lægge hovedet på blokken

mvh srhansen

Kommentar
Fra : Matrixxx

Dato : 26-08-03 14:57

Vice burde kunne køre fint helt ned til en 500MHz processor, så længe dit grafik-kort osse kan trække det, nVIDIAS er det foretrukne til Vice City men Radeon trækker det osse godt og hvis du har problemer kan du hente en patch 1.1

Kommentar
Fra : simor

Dato : 06-09-03 19:02

Jeg har en Pentium3, 800 MHz med 128 Mb. ram, men GTA3 hakker og flimrer på min computer - det skal lige nævnes, at det også kan skyldes, at jeg kører med et standard grafikkort.

Kommentar
Fra : hundebol

Dato : 07-09-03 15:34

hmm mange gode forslag.... måske er der kun en ting at gøre...
jeg må vel bare se at få det købt!

ellers kom med flere svar tak...

Accepteret svar
Fra : Dhomz

Modtaget 50 point
Dato : 12-09-03 01:00

Jeg kører Vice City perfekt på en 728mHz computer, med GeForce4 MX 420 og 256 SD ram.
Du burde også kunne køre det ordenligt på din.

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 22-01-04 14:09

Hej hundebol

Har du fået det til at virke ? Eller skal du bruge yderligere hjælp ?

mvh srhansen

Godkendelse af svar
Fra : hundebol

Dato : 02-02-04 18:51

Tak for svaret Dhomz.