/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Mere kendt?
Fra : Steffansteffan
Vist : 494 gange
50 point
Dato : 14-08-03 14:22

hej folkens

hvad kan man gøre for at sit web-site bliver mere kendt på nettet.

Min side hedder: http://www.web-grafik.dk

Har gjort:

1. Lavet Meta Tags på alle mine sider
2. Lavet et rimligt indhold og Design.
3. Tilmeldt mig til de fleste af Danmarks største portaler og søgemaskiner

Men hvad kan man mere gøre?? uden at det koster penge.

/Steffan

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 60 point
Dato : 14-08-03 14:46

Når man på google søger på web grafik (ingen kender jo til din streg der ligger i mellem) kommer du ikke sådan lige til syne. Inde i din tekst skal du skrive web grafik uden streg og dine metatags skal også være uden.
På din første side og dine tags skal du sætte dig i "surferens sted" , hvad er det han/hun mangler og hvordan vil han/hun typisk begynde at lede og med hvilke ord.
Emesen.

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 14-08-03 14:51

ok emesen det ordner jeg lige men skal søge ordende være afskelt med , eller ik??

altså

<META NAME="Keywords" CONTENT="Shop, Billig, Webdesign, Bestil, Banner, Logo, Web, PhotoShop, Tips">

eller

<META NAME="Keywords" CONTENT="Shop Billig Webdesign Bestil Banner Logo Web PhotoShop Tips">

/Steffan

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-08-03 15:06

Uh - det kan jeg ikke lige huske men jeg tror - uden og du mangler lige web grafik efter hinanden, hvis der bliver søgt på de to ord i sammenhæng.
Din side ses godt på en 15" skærm 1024x768
Emesen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-08-03 15:13

F.eks ordet Bestil kan jeg ikke finde på din side. Hvis ikke ordet findes og det er nævnt i dine meta'er vil du blive 'straffet' af søgemaskinerne og måske slet ikke blive optaget i søgeindexet. Du må sørge for der ikke er diskrepans mellem dine meta'er og din sides faktiske indhold. Dette kan du takke pornobranchen for !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-08-03 15:17

I tvivl om Meta Tag's ? Kik ind på : http://www.metamaten.dk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-08-03 15:18

Ja dine tags skal jo henvise til indholdet af din side, ellers opfattes det måske som "bluf"
Emesen.

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 14-08-03 16:49

Hvorfor starter din fortælling om siden med at du er Des med muglige "kunder", og så senere går du over til i og du??

Undrer mig bare!!

mvh
bantam

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-08-03 17:16

Hvis jeg skal følge op på batam's 'råd', så finder jeg det altså 'underligt' med engelske menu'er og dansk tekst. Det virker lidt inkonsistent. Nu har jeg ikke kigget dit site igennem fra a-z, men jeg kan da anbefale : http://www.webdesign101.dk/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 14-08-03 17:28

men skal en søgemaskine der søger efter mata tags kunne finde min side med det samme?? eller går der nogle dage

/Steffan

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-08-03 17:36

Der kan gå lidt lang tid.
Emesen.

Godkendelse af svar
Fra : Steffansteffan

Dato : 14-08-03 17:44

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-08-03 18:05

Nemlig; op til et år !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 14-08-03 18:12

Det ville måske nok være en god ide at rette div. stavefejl. En side fyldt med sådanne virker lidt useriøst, personligt ville jeg intet købe.

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 14-08-03 18:16

Det ville måske nok være en god ide at rette div. stavefejl. En side fyldt med sådanne virker lidt useriøst. Ingen vil jo give knap 1000,-dkr for en hjemmeside fyldt med stavefejl.
Bare en venlig kommentar. Held og lykke

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 14-08-03 18:19

tak for hjælpen alle sammen og ja laurenzio jeg skal få kigget på de stavefejl det er jo en vigtig ting :)

/Steffan

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-08-03 18:28

En god måde til at rette stave/skrivefejl som jeg bruger: Skriv din tekst, print den ud, gem den lidt, tag den frem og læs teksten - så vil du sikkert kunne se dine egne fejl. Når man skriver ved man jo godt hvad der skal stå, og læser derfor ikke.
Jeg brugte denne metode da jeg engang lavede klubblad.
Held og lykke med dit site.
Emesen.