/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
RENSNINGSANLÆG
Fra : BirgerH
Vist : 435 gange
70 point
Dato : 14-08-03 11:54

Jeg har hørt om en nystiftet forening, som er opstået på baggrund af politikkernes vandmiljøplan, som også er blevet pålagt os der bor i de åbne land områder. Det er meget godt alt sammen og selvfølgelig skal vi passe på vores grundvand. Det er bare ikke rimeligt at vi skal pålægges et anlægsarbejde til mellem 50-80.000,-kr at betale ved kasse 1.
Hvor andre har mulighed for at slå sig sammen. Det står der ikke noget om i de papirerne, der blev skrevet for 20 år siden over ejendommen her.
Er der nogen der ved noget om denne forening eller andet ??

Med venlig hilsen
Helberg

Kommentar
Fra : A.C.Rosmon

Dato : 14-08-03 12:22

Prøv at snakke med dem her www.folkecenter.dk de ved også en masse om spildevandsrensning, også på en alternativ måde

Kommentar
Fra : pyws

Dato : 14-08-03 17:40

Hvis du gerne vil vide noget om spildevand og "minirenseanlæg", så prøv ham her...der er styr på tingene.
http://www.laigaard.dk

Kommentar
Fra : pbp_et

Dato : 21-08-03 14:25

Altså hvis du ikke kan nøjes med trekammertank og nedsivningsanlæg, så må det jo være fordi du har en større mængde spildevand end bare en 5 personers husholdning. Prøv én af internettets søgemaskine og led efter rodzoneanlæg. Hvis du har landbrugsmaskiner af diverse arter, er det jo tænkeligt, at du selv kan udføre en stor del af anlægsarbejdet.
mvh. pbp

Annuller spørgsmålet
Fra : BirgerH

Dato : 08-05-06 00:43

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål