/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Kaburator ?!
Fra : zeck
Vist : 525 gange
20 point
Dato : 14-08-03 10:47

Jeg har en Yamaha Sting SG50.. Da jeg købte den fik jeg et 46 mm tun cylinder med til den.. Men jeg har ikke nogen tun karburator til den.. Jeg har kun min standard karburator.. Hvis jeg sætter mit 46 mm på.. Kan jeg så godt beholde min gamle karburator, også nøjes med at dyse den helt vildt op.??.

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 14-08-03 17:08

Ja, men ud skal nok ikke regne med at den bliver kølet nok af, så der er stor chance for at den sætter sig...

Kommentar
Fra : steven_2650_hvidovre

Dato : 06-07-05 22:41

hey zeck

jeg vil nok køre ikke med den orginale kaburator... for den sætter sikkert ud efter et stykke tid... så se om du kan skaffe en billig eller en helt ny kaburator...