/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
Philips Zenia fra andet land
Fra : anja_hd
Vist : 488 gange
20 point
Dato : 12-01-02 17:51

Hej,

Jeg har set Philips Zenia i Telebutikken hos Teledanmark til 2199,-. I Sverige kan den købes til ca. 1500 og ca. 1600 i Tyskland. Kan man købe den i disse lande og så bruge den i Danmark?

Mvh.
A.

Accepteret svar
Fra : guffy

Modtaget 30 point
Dato : 12-01-02 17:59

Hej
Ja du kan købe en mobil telefon i de nævnte lande og bruge den i Danmark

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 17-01-02 19:10

anja_hd <anja_hd.news@kandu.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9IZ%7.18377$Zm5.1756687@news000.worldonline.dk...
> Hej,
>
> Jeg har set Philips Zenia i Telebutikken hos Teledanmark til 2199,-. I
> Sverige kan den købes til ca. 1500 og ca. 1600 i Tyskland. Kan man købe
> den i disse lande og så bruge den i Danmark?
>
> Mvh.
> A.
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>
Hej Anja !
Det må man da kunne-jeg ved det ikke. Men i Tyskland bruger man de to
yderste ledninger i RJ 11 stikket, modsat de to midterste i Danmark. Hvis
der er nogen der ved det med sikkerhed kan vi spare Anja for 599,- kr.
Mvh
Poul Erik

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 30-01-02 22:25

Hej Anja.
Jeg har en købt en Philips Fizz i Flensborg.
Der skulle jeg sætte et dansk telefonstik på før den kunne bruges i DK.
Dessuden virker den tyske vis nummer funktion ikke i DK.
Så det.....var ikke det bedste køb jeg har gjort.....
mvh Michael