/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Pauseskærm,Windows 2000
Fra : hagbart1
Vist : 330 gange
100 point
Dato : 14-08-03 06:57

Hjælp,der gået kage i min pauseskærm,det sker på den måde at når jeg indstiller den til f.eks.2 min.så virker den ,
ca.3-4 gange,også holder den op med at funke,er der nogen der har en ide,kører Windows 2000.
Mvh.hagbart1.

Kommentar
Fra : hjp1974

Dato : 14-08-03 07:07

Udarter det sig ved at der efter nogle gange er valgt "ingen" som pauseskærm?

Det er i så fald det samme problem jeg har på min win2k.

mvh/HJP

Kommentar
Fra : muldyret86

Dato : 14-08-03 12:42

Du kan evt. chekke www.windows.com
hvor man kan få alt i misc. ting, så som pauseskærme, nye looks osv.
det har ihvertfald hjulpet mig en stor det... eller brug www.google.com.... its a livesaver

Kommentar
Fra : hjp1974

Dato : 14-08-03 12:58

Min erfaring er at det er ligegyldigt om man bruger en standard pauseskærm eller en eller anden downloaded ting. Det er tilsyneladende selve aktiveringen af pauseskærmen som går i ged efter nogle gange.

Eller er jeg forkert på den, Hagbart1???

Kommentar
Fra : yoogi

Dato : 14-08-03 13:47

DU kan under indstillinger evt. slå funktionen " Sluk for harddisk" efter xxx minutter fra, det kan muligvis løse dit problem

Yoogi

Kommentar
Fra : hagbart1

Dato : 15-08-03 14:34

Til hjp1974:Tak for svaretjeg kører med ingen billed,så det er åbenbart noget med selve aktiveringen.
Yoogi skriver at jeg kan prøve med funktionen sluk for harddisk,det mener jeg athave prøvet engang i
Windows 98se,jeg havde nær aldrig fået startet computeren igen.Mvh.hagbart1

Kommentar
Fra : hjp1974

Dato : 15-08-03 14:37

Yoggi mener du skal slå det fra. Jeg har ikke fået det afprøvet endnu.

mvh/HJP

Kommentar
Fra : hagbart1

Dato : 15-08-03 15:02

Til hjp1974:det er slået fra,mvh.hagbart1.

Kommentar
Fra : hagbart1

Dato : 21-08-03 04:52

Til alle intereserede:Jeg vil lige slutte dette spørgsmål da min pauseskærm virker igen,men ingen spørgsmål om
hvordan det er rettet for jeg ved det ikke,det er bare begyndt igen ?????.
Mvh.+Godmorgen hagbart1.