/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
ICQ-numre???
Fra : sabrina
Vist : 637 gange
50 point
Dato : 12-01-02 15:18

Hej NG!

Jeg har selv haft icq en del måneder efterhånden, og søger nu andre der også har ICQ!
Vil I ikke være søde at skrive nummeret her nedenfor så kan man skrive sammen en gang i mellem!
Mit nummer: 134137054
I kan evt downloade chatprogrammet på www.icq.com og download 2001b versionen!

VH Sabrian

Accepteret svar
Fra : vestergade

Modtaget 60 point
Dato : 12-01-02 15:27

Hejsa sabrina.

Det kan du tro ;.)

MH
Vestergade

Kommentar
Fra : AnnetteS

Dato : 12-01-02 15:40

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 12-01-02 18:08

Mit ICQ nr. 50 67 93 53

Og så en lille reklame (det er ikke min hjemmeside):
http://hundechat.homepage.dk

- vi chatter via ICQ hver søndag kl. 20:00, og vi er efterhånden mange !!!

Hilsen
Carina

- - -
Min hund:
http://hunde.homepage.dk/Daneskjolds_Pippi.htm

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 12-01-02 22:49

Hej.
Jeg har Malinois og Rottweiler.
jeg har for år tilbage trænet i PH men træner nu IPO.

Claus
ICQ 42521753

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 13-01-02 09:12

Icq nr 33104905

Jeg har en Tervueren, en phalene og en Papillon

"Claus" <Mito@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
news:3c40ae62$0$5471$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hej.
> Jeg har Malinois og Rottweiler.
> jeg har for år tilbage trænet i PH men træner nu IPO.
>
> Claus
> ICQ 42521753
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 13-01-02 09:29

"sabrina" <sabrina.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har selv haft icq en del måneder efterhånden, og søger nu andre der
> også har ICQ!

Hej !

Jeg har Labrador og Appenzeller Sennenhund og træner i PH.

Mit ICQ # 44 63 61 65

Og du kan læse mere om hundechat på ICQ på http://bufas.homepage.dk/icq.htm
, som rettelse til hva Ina skrev
Vi chatter hver søndag fra kl. 20.00, så kom endelig og få en hundesnak !
Vi har oxo mødtes et par gange, det ka du læse om på
http://hunde-viden.homepage.dk/

Vi glæder os til at chatte med dig på ICQ

Mange hilsner

Bufas

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 13-01-02 13:35

Hej mit ICQ nr. er 42136167

Vi har en Gordon Sætter og opdrætter Norske Skovkatte.

Hilsen

Lotte

--
-------
Zuzet's Norske Skovkatte
Home: http://www.zuzet.dk
Mail: engilbertsdottir@mail.tele.dk
Tlf: (+45) 2625 0771 & (+45) 5576 7680

Bufas <bufas@hund.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a1rgqu$jhd$1@news.cybercity.dk...
> "sabrina" <sabrina.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> > Jeg har selv haft icq en del måneder efterhånden, og søger nu andre der
> > også har ICQ!
>
> Hej !
>
> Jeg har Labrador og Appenzeller Sennenhund og træner i PH.
>
> Mit ICQ # 44 63 61 65
>
> Og du kan læse mere om hundechat på ICQ på
http://bufas.homepage.dk/icq.htm
> , som rettelse til hva Ina skrev
> Vi chatter hver søndag fra kl. 20.00, så kom endelig og få en hundesnak !
> Vi har oxo mødtes et par gange, det ka du læse om på
> http://hunde-viden.homepage.dk/
>
> Vi glæder os til at chatte med dig på ICQ
>
> Mange hilsner
>
> Bufas
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 14-01-02 09:12

Hejsa
Mit ICQ er 58118826.

Mit nick er Winther. Jeg har to schæfere og træner i Dansk
Politihundeforening.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 14-01-02 09:14

Jeg har ikke kunnet komme på chatten om søndagen i længe. Virker det nu?

Vh. Winther

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 14-01-02 11:18

Min ICQ er: 493 7239

Christian

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 14-01-02 15:43

Mit ICQ# 14500901

Jeg har en Labrador og en Flatcoated. har haft med retrievere at gøre i 10
år.

Rinnie

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 14-01-02 16:47

Hejsa, mit icq# er 12617582, og min computer er næsten altid tændt...
Har en Skt. bernhardshvalp på 5 mdr. og en masse katte.
Dorthe & Co.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 14-01-02 19:46

Hej mit nummer er 81943426

Jeg måtte jo 1. januar følge min elskede Sandra til regnbuebroen og
har nu kun Wupper tilbage der er collie/berner sennen kryds ..hun
nyder at være enebarn men har fået den tossede ide at hun kun vil
spise når maden falder som belønning for aktivering..... og i
eftermiddag har hun forresten haft travlt .. hun har siddet meget
interesseret og kikket på at mor fyldte mad i Dog Pyramiden og ikke
nok med det mor kunne minsandten også få maden ud igen .. det var
rigtig spændende at se på .. ja hvad gør man da ikke for at fornøje
vovsen .. om jeg følte mig lidt fjollet vil jeg helst ikke ind på ...

MVH Ami

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 14-01-02 22:07

Dejligt at læse at du er i godt humør igen
- Det ville jeg ellers gerne have set *GGG*
Stine

"Anne-Marie Prange Madsen" <woopie@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
news:a1v8ul$4os$1@tux.netsite.dk...
>
> Hej mit nummer er 81943426
>
> Jeg måtte jo 1. januar følge min elskede Sandra til regnbuebroen og
> har nu kun Wupper tilbage der er collie/berner sennen kryds ..hun
> nyder at være enebarn men har fået den tossede ide at hun kun vil
> spise når maden falder som belønning for aktivering..... og i
> eftermiddag har hun forresten haft travlt .. hun har siddet meget
> interesseret og kikket på at mor fyldte mad i Dog Pyramiden og ikke
> nok med det mor kunne minsandten også få maden ud igen .. det var
> rigtig spændende at se på .. ja hvad gør man da ikke for at fornøje
> vovsen .. om jeg følte mig lidt fjollet vil jeg helst ikke ind på ...
>
> MVH Ami
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 14-01-02 22:49

Hejsa,
"Vores" ICQ # 129 142 766.
Fotos af Springadoren F1:
http://home13.inet.tele.dk/dinah

Hygge fra
Martin & Laika

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 14-01-02 23:25

Max & Pia

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 14-01-02 23:38

"Stine" <santippe@hund.dk> skrev i en meddelelse
news:a1vhfq$dmt$1@sunsite.dk...
> Dejligt at læse at du er i godt humør igen
> - Det ville jeg ellers gerne have set *GGG*
> Stine

Der er det fine ved det at man for at aktivere hunde skal være der 100
% (det er ikke for sjov, tror jeg ikke at Irene H. Jarnved har kaldt
sin bog helhjertet hundetræning .. og Wupper har brug for mig her og
nu .. Sandra har det godt på den anden side regnbuebroen ..
selvfølgelig savner jeg hende mange gange dagligt men kan nu grine af
Sandras dejlige måde at være Sandra på og hendes måde at tænke og
handle kreativ .. Sandra var en gammel dame der har haft et godt liv
og masser af chancer for at udvikle sig til en personlighed ... Wupper
er kun tre år og for første gang i sit liv enehund og skal først nu
rigtig have sin chance for at udvikle personlighed og kreativitet ..
og tro mig hun er i fuld gang .. vil kun spise sin tørfoder når
det aktiveres i hende ... og kører med et underligt belønningssystem
... de øvelser hun egentlig synes er halvkedelige eller kun gør fordi
jeg beder hende .. vil hun kun have et enkelt stykke tørfoder for
mens hun ved de øvelser hun kan lide at lave godt kan spise masser af
tørfoder på en gang .. Hun har i de 14 dage vi har været alene lært at
ville have ting i munden , så hun rydder op i sine kalkben med stor
glæde .. de skal ligge inde i min seng, hun kan sidde med et brev i
munden og gå med avisen i munden og i går og i dag har vi øvet apport
...

Ja du gik virkelig glip af noget .. tøsen sad med rynket pande og
hovedet på skrå og nød at se mor blive aktiveret .. men vi prøver i
morgen igen .. på et tidspunkt får tøsen vel lyst til selv at prøve ..

mvh Ami

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 15-01-02 14:07

"sabrina" skrev d. 12-01-02 15:18 dette indlæg :
> Hej NG!
>
> Jeg har selv haft icq en del måneder efterhånden, og søger nu andre
der
> også har ICQ!
> Vil I ikke være søde at skrive nummeret her nedenfor så kan man skrive
> sammen en gang i mellem!
> Mit nummer: 134137054
> I kan evt downloade chatprogrammet på www.icq.com og download 2001b
> versionen!
>
> VH Sabrian
>
> --

Mit Icqnr 22031162
Jeg har schnauzere og træner i DKK og DCH både Agility, lydighed og
spor!

VH
Sussan
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

--
Leveret af:
http://www.kandu.dk/
"Vejen til en hurtig løsning"

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 15-01-02 14:00

Til orientering har jeg en Flatcoat, og træner primært markprøve under DRK
(Dansk Retriever Klub).

Christian

"Christian Andresen" <mailto:username@domain.country> skrev i en meddelelse
news:3c42b03a$0$5459$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Min ICQ er: 493 7239
>
> Christian
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 15-01-02 21:29

hej

mit icq er 126716481
og vi har en blandingshund lad/ruhåret hønsehund og en cavalier king charles
vi går til træning is DCH

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 18-01-02 16:36

Jeg har en Islandsk Fårehund og en Border Collie, og jeg er på det meste af
dagen inde fra arbejde + ind i mellem om aftenen hjemmefra

Rikke
"sabrina" <sabrina.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:ksX%7.18323$Zm5.1748667@news000.worldonline.dk...
> Hej NG!
>
> Jeg har selv haft icq en del måneder efterhånden, og søger nu andre der
> også har ICQ!
> Vil I ikke være søde at skrive nummeret her nedenfor så kan man skrive
> sammen en gang i mellem!
> Mit nummer: 134137054
> I kan evt downloade chatprogrammet på www.icq.com og download 2001b
> versionen!
>
> VH Sabrian
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>