/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Meta søger
Fra : NetWorld
Vist : 235 gange
100 point
Dato : 14-08-03 01:21

Er der nogen der kender et program/system til et websitet der søger uden på nette efter meta koder og gemmer dem i en database og/eller link index, så bruger kan søge i dem? Helst gratis eller ikke koste ret meget...

Kommentar
Fra : MouseKeeperX

Dato : 14-08-03 05:55

hmm - jeg er ikke helt sikker på hvad du mener. Er det et program der finder/gemmer/indekserer metatags på et et website?
Så er det allerede indbygget hvis det er windows vi snakker om - "Indexing Service" hvis det er en engelsk version.

Hvis du er mere præcis skal jeg gerne forsøge at være mere præcis med svaret

M

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 14-08-03 09:35
Kommentar
Fra : NetWorld

Dato : 14-08-03 10:17

det skal være til et website sådanne at der er et program på siden der bare søger efter mata tags på nette, ligesom http://www.google.com den skal så indsætte meta tags´ne i en database

Kommentar
Fra : MouseKeeperX

Dato : 19-08-03 01:27

søg efter webcrawler på google - eller skriv noget kode selv. ev. akn du embedde google; mener de har et eller andet program