/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Smid zonker ad helvede til.
Fra : ram2
Vist : 528 gange
500 point
Dato : 13-08-03 22:08

Skal zonker, knaldhætten, anderumpen, hansandersen22, andersjensen mv. smides ud af Kandu én gang for alle?

Ram

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 13-08-03 22:10

JA .... for filan, mand.

jeg stemmer for...*GGGGGGG

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-08-03 22:14

Kan man godt smide en bruger ud?

Følger også med i en tråd fra Judas. Han er også sur.

mvh ans

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 13-08-03 22:21

>Ans

I princippet ja. Dog er der nogle, der ikke kan find ud af at de er uønskede, og fortsætter med at logge ind under andre profilnavne og dertilhørende IP-adresser, fodi den tidligere er spærret.

Dette gælder for stjernepsykopaten zonker, knaldhætten, anderumpen, hansandersen22, andersjensen mv, der blot ikke vil indse, at vi hellere så hans røv end hans ulideligt selvoptagne fjæs.

Han har kun én mission på Kandu, og det er at forsøge på at få sitet til at vælte, så han (tror han) kan rage brugerne over til sit lille skodsite www.findennar.dk

Ram

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 13-08-03 22:21

ja se at få ham ud af vagten, så vi slipper for hans platte "tips", som alle henviser til hans hjemmeside

Kommentar
Fra : Gazi

Dato : 13-08-03 23:09

Jeg er også med på at udlodde 200 point for at slippe for nævnte.
Faaaaarvel zonker

Gazi

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 13-08-03 23:14

Mandslingen er desperat. På disse side skriger han også efter brugere.

http://www.folkeskolen.dk/Debat/ForumPostShow.asp?DebatForaID=16&ThreadsID=630

Jeg er studerende på Vordingborg Seminarium og har i denne forbindelse erfaret, at nogle desværre går "i stå", fordi de ikke lige ved hvordan man løser et EDB problem, som er opåstået nu og her.

Jeg har gjort noget ved dette og oprettet en portal, som kan hjælpe lærerstuderende og andre på vej.

Portalen hedder "Findsvar - på næsten alt", det er også dette der er meningen med den…………

I forbindelsen med forumet mangler vi også redaktører, så er det noget for dig er du velkommen til at maile til os på :
<br>findennarsvar@findsvar.dk

Venlig Hilsen

Admin
http://www.findennarsvar.dk/

På eksperten under profilen ”dunkeren” sidder han og tigger svar, som efterfølgende udlægges på Kandu, som om klogeåge selv har konstrueret dem. Gaaaab en pladespiller.

På TV2 Øst fører han sig ligeledes frem, med sit blær.

http://www.tv2east.dk/php/topsites/index.php?cid=86
Findennarsvar - på næsten alt Mangler du hjælp til : EDB, familien, køkkenet, boligmarked, seniorer, netværk m.m. Så er vi Danmarks mest seriøse og kompetente portal

Han er simpelthen overalt. Det er lige som en kræftsvulst der matastaserer. Cut den af, og lad ikke psykozonkersyndromet sprede sig.

Kom nu med nogle tilkendegivelser, så vi kan vise Kandu, at vi mener det!!!!!!

Ram

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-08-03 23:14

Jeg er lige vendt 'hjem' efter 36 timers fravær. Masser af andersjensen - ting ! Jeg har altså ikke læst det, bare slettet.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 13-08-03 23:16

>molokyle.

Og???

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-08-03 23:28

Netop : Og... ???

Ingen tid at spilde. Ad sti ad sted. >>>------------------------------------------------------------->

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 13-08-03 23:32

Yderst informativt. Det er både jeg og formentlig også andre glade for at vide.

Skulle du rende ind i mere som er ligegyldigt, som det vigtigt at få frem, så skriv endelig.

Ram

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-08-03 23:41

Måske jeg skulle uddybe lidt, så...

Jeg kommer frejdigt hjem efter længere eskapader og hvad finder jeg...?

2.000.000.000 zonker, andersjensen, alias.... ligegyldigheder !

Iøvrigt: Den med eksperten.dk skal jeg huske. Nogen gange husérer jeg dér som : Molokyle !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 13-08-03 23:47

Hvis det er ligeyldigheder for dig, hvad var så grunden til at gå på tråden.??

Lidt undrende.
Ram

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-08-03 23:56

Hør nu.. Når jeg møder ligegyldigheder i min mail, om så det kommer fra andersjensen (det kan man jo se..!) eller det kommer fra andre junk-site's; ja, så sletter jeg bare lortet. Jeg læser det altså ikke.

Hvis jeg møder xxx på eksperten.xx, der fisker efter YYY, så får xxx IKKE nogen guldkorn af mig, for at promovere : http://www.findennar.dk/

Det var bare det jeg ville sige...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 14-08-03 00:16

ja...jeg har jo det "problem" at jeg har "snakket" med hin så berømte Zonker, og det var sgu egentlig meget hyggeligt. Jeg synes (syntes) jo, at man skulle give folk en ny chance, hvis det nu viste sig, at de var ok...havde ændret sig, ville gøre det bedre osv osv.

Jeg er overbevist om, at zonker, mogens, andersjensen or whatever sidder og jubler, fordi han får opmærksomhed nu. Hans mission er at skabe røre i andedammen... og så længe nogen reagerer, lykkes det jo til fulde.

Min grænse blev nået med det tip, han lagde ud for et par dage siden...det hele handlede om www.findetellerandet.dk , og der holdt det op med at være "sjovt" at zonker reklamerede for sit site. Det (tippet) blev omgående taget op af Judas... men det burde have passeret så stille som melanders kakaofugl i medvind. Hvis alle ignoredere mogenszonkerandersenhans22 ville det sletikke være sjovt for ham at komme her.

Hvis han var her, uden at svine nogen til, uden at rekalmere for www.find-noget.dk ville det måske være i orden, ud fra devisen om at vise, at man kan opføre sig bedre nu. Der er trods alt kommet mange nye brugere til, der ikke aner, hvem han er... og var. Men... det har han ikke gjort, og derfor må jeg erklære mig enig med ram og karina. Zonker har ikke noget at gøre på kandu.

Mvh, Christina

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-08-03 00:28

skingur -> Jeg ser ingen andersjensen hér. Hvordan skulle den/han profittere af opmærksomheden? Jeg debatterer ærligt med alle ! Hvis de er til stede.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 14-08-03 00:32

molo...kandu fjernede omtalte tip efter 10 minutter!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-08-03 00:36

Ok. og skingur -> Nu det er jo smalltalk; har du snakket med din mand (og hestene) for nylig? Skal jeg lære at betvinge min hippo aversion? ..så skal det være inden jeg dør

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-08-03 00:48

-> skingur

Det tip, som du hentyder til at Judas omgående tog op. Hvad gik det tip ud på?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-08-03 00:59

Ost og løg ???

..som emesen ville have sagt

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-08-03 01:12

Tænk over det til imorgen. Jeg :_/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 14-08-03 08:49

Hvad er skal "udsmidelseskriteriet" være?

Reklame?

Banderi, grimme svar og brug af grimme ord (så er der andre der også skal stemmes hjem)?

Opfordring til ulovlighedheder?

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 14-08-03 08:55

>3773

Det må du da afgøre med dig selv.

Mit spørgsmål er:
Skal zonker, knaldhætten, anderumpen, hansandersen22, andersjensen mv. smides ud af Kandu én gang for alle?

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 14-08-03 09:01

tippet handlede om hvordan man laver sit eget site...startende med yff til findsvar!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 14-08-03 09:08

Okay, hvis du ikke vil svare, må mit svar jo være:

Hvis det er reklame - ja

Hvis det er banderi, grimme svar og brug af grimme ord - Jeg er aldrig blevet forulempet af den herre.

Hvis det er opfordring til ulovlighedheder - Menes ikke at have set nogen.

Idet jeg tidligere er blevet dunket i hovedet for at kritisere dem der anvender www.kandu.dk som www.dba.dk, må jeg jo konkludere at holdningen i dette forum, ikke er at ekskludere deltagere for at reklamere. Jeg må derfor hælde mod flertallet og sige nej, og den medfølgende begrundelse er: Han har aldrig generet mig.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 14-08-03 09:11

>3773.

Fint nok. Det er din holdning, mere er der ikke i det.

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 500 point
Dato : 14-08-03 09:33

Hej med jer
Vil da lige oplyse at Anderjensen alias Zonker er blevet fjernet fra systemet.
Mvh og en forsat god dag til alle
Brian

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 14-08-03 09:39

>Briani.

Hvordan ved du det. Han kan stadig søges på. f.eks.:http://www.kandu.dk/dk/tip/4828

Hvis du har ret, skal du for denne nyhed få så mange point, der kan sendes på en gang.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 14-08-03 09:43

Hej min gode ven Ram2
her kopierer jeg lige den email som jeg har modtaget fra Kandu.

"Hej Brian

Mange tak for hjælpen. AndersJensen er blevet fjernet fra systemet igen. Vi har længe vidst at det var Zonker som stod bag AndersJensen, men eftersom hans færden var stille og rolig har vi ikke gjort noget ved ham, men her på det sidste blev han for meget igen.

Tak endnu engang Brian.

Med venlig hilsen

Rasmus Andersen
(Servicemedarbejder)

Mvh Brian

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 14-08-03 09:45

De andre tips er da stadig tilgængelige.

....og den gode zonkerandersjensenhansandersenmogens eller hvad nu hans alias er, finder da nok et smuthul igen, så skal der gøres noget radikalt bliver man vist nødt til at brække hans fingre - ellers holder han sig ikke fra tastaturet.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 14-08-03 10:00

>Brian.

Hvornår fik du mailen fra Kandu? Når jeg spørger, er det fordi man stadig kan finde hans historik. Kan det være sådan, at kandu bare har spærret for IP-adressen der hører til andersjensen?

Hvis dette er tilfældet er han nok snart på banen igen under et nyt pseudonym. Men det viser dog hvad Kandu mener, og det har været lidt savnet.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : briani

Dato : 14-08-03 10:08

Hej igen Ram2
Mailen fra kandu fik jeg kl 8.50 hertil morgen.
Hvorfor hans historik er der stadig,ved jeg ikke,men mon ikke den snart bliver fjernet.
Mvh Brian

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 14-08-03 10:11

Jo det kan da godt være. Det er jo ikke altid det går så hurtigt hos Kandu, men de har nok andet at se til.

Du ligger på 1. pladsen til point.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 14-08-03 10:17

Ja, se så kan det godt betale sig at "larme" ......

måske det er liiiidt naivt af Kandu at skrive at hans færden har været rolig op til et vist punkt, jeg synes ikke det tager ret lang tid at gennemskue Zonker..... det er næsten en regel, at han udvikler sig til en pestilens, men det lærer de så måske nu - fremover kan de så når han logger på igen ( for det gør han nok ) måske så se at få slået ned på ham lidt hurtigere.

Ja, det var så det......

Karina

Kommentar
Fra : briani

Dato : 14-08-03 10:23

Hej igen Ram2
Er lige ved at undersøge,hvorfor Andersjensen historik stadig findes herinde.
Og hvorfor alle hans tips vedr:reklame for egen side,ikke er blevet fjernet.
jeg vender stærkt tilbage,når jeg har fundet ud af hvorfor.
Har lige sendt kandu en email om dette,og håber på et hurtig svar.
Mvh og en forsat god dag
Brian

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 14-08-03 10:38

det er de jo af samme grund som altid briani - Kandu sletter ikke historikken, det kan ikke lade sig gøre - alle Zonkers gamle ting er her jo osse stadig.
De kan fjerne personen, men ikke historikken, da det påvirker databasen.

Det har Kandu jo svaret på mere end een gang før.

Karina

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 14-08-03 10:39

p.s Tippene kan og bør de fjerne, men det nadet hvor andersjensen indgår i en samtale ( samtale og samtale det er måske så meget sagt ) kan ikke fjernes.

Karina

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-08-03 10:40

Hans tip er væk.

mvh ans

Kommentar
Fra : briani

Dato : 14-08-03 10:44

Hej igen
Kandu er bare hurtig
har allerede modtaget et nyt svar fra dem
her er hvd de skrev.
----------------------------------------------------------
Hej Brian

Alle de tips du henviser til her er blevet slettet.
Hans historik gør vi ikke noget ved da det vil ødelægge flere spørgsmål som han indgår i.

Tak endnu engang.

Med venlig hilsen

Rasmus Andersen
(Servicemedarbejder)
---------------------------------------------------------------------------------------

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 14-08-03 10:46

Ja det var jo det jeg sagde - *G*

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 14-08-03 11:05

>Fnolle.

Jaeee det er lækkert at kunne sige: "Hvad sagde jeg"

Men selve den side hvor andersjensens data står kan da godt slettes uden at ødelægge de indlæg han deltager i. (hvad skete der egentlig ved det)

God gået Brian.

Hav lige lidt tålmodighed med dine point. Hvis jeg lukker nu, er der for mange der ikke får set hvad der skete i tråden, uden at skulle hoste op med 50 stærke.

Kan være jeg skal skynde mig at gi dig point, hvis jeg også skulle blive sat i skammekrogen.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 14-08-03 11:07

Ja skide være med de står der - et eller andet minde om ham skal vi jo have *GGGG

ja se at få givet Brian de point.....

Karina

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 14-08-03 11:35

Okay, så fik vi altså præciseret, at det fra kandus synspunkt
er udsmidningsgrund at linke til sit eget forum.

Derimod er profilmisbrug tilsyneladende okay.
I hvert fald står summer her stadig og ser forurettet ud
- oven i købet med et åbenlyst krav om, at de brugere, der
afslørede hans humbug, forlader kandu:
http://www.kandu.dk/dk/userview.asp?uid=3065

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 14-08-03 11:41

>rellom.

Ja han er stadig godt krøllet over at være afsløret Hi hi

Det er nu ikke det værste, men kommunikationen med ham selv, samt hans tåbelige forsøg på bortforklaring, skriger til øhhh Himlen.

Nååe, så er det måske derfor.

Hans krav er også lidt urimeligt (forventet), man kan jo ikke egenhændigt forlade Kandu.

Mvh
Ram

Godkendelse af svar
Fra : ram2

Dato : 14-08-03 11:47

Tak for svaret briani.

Dagens lyksalige budskab bragtes af Brian. Derfor skal han ha' de 500 point.

Selvfølgelig dukker idioten zonker op igen, men nu kender vi utvetydigt Kandu's holdning.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : briani

Dato : 14-08-03 11:55

Hej Rellom
Kandu har intet imod at man en enkelt gang reklamerer for sin egen side
Men når man gør det op til måske 100 gange,så er der jo ingen tvivl om hvad brugeren er ude på
LÆS HER
http://www.kandu.dk/dk/tip/2985

Til Ram2
takker for point
Ingen tvivl om at Zonker dukker op igen under ny forklædning
men som Karina skriver,så er han alt for nem at gennemskue

Til Karina
Tak for den nye flotte smiley tillykke
Godt gået,den er virkelig flot

Mvh og en forsat god dag til alle
Brian

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 14-08-03 12:07

Ja det giver jeg rellom ret i - det med at misbruge profiler og sidde og give sig selv point er åbenbart tilladt .....

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 14-08-03 12:14

Tak Brian - og fortsat god dag til dig
( det er ikke så tit man ser dig herinde mere )

--------------------------------------

Blandt andet de her :
Profil : 4u2
http://www.kandu.dk/dk/spg/19374
http://www.kandu.dk/dk/spg/17709 til 340 point
http://www.kandu.dk/dk/spg/17492 til 425 point
http://www.kandu.dk/dk/spg/16482 til 370 point
+
http://www.kandu.dk/dk/spg/19032 til 500 point

Hvor det er så provokerende .... 4u2 løber med pointene til samtlige af dem - spørgsmålene er stillet af en "dertil" og "herefter" - så vedkommende 4u2 kender til Kandu´s holdning ( mangel på samme ) og morer sig gevaldigt.

-----------------------------------------------

et par af dem jeg linker til er lukkede ( koster point ) men det er ikke nødvendigt at købe dem, de er ret ens alle 5

Karina

Kommentar
Fra : briani

Dato : 14-08-03 12:36

Hej Karina
Ja den med profil:4u2 kender jeg godt til
oprettede selv et spørgsmål her
http://www.kandu.dk/dk/spg/19378
Men har ikke sendt kandu en email om dette helt klare profilmisbrug og pointsnyd
men måske skulle jeg se og få sendt dem en email

Jo jo jeg er her da stadig næsten hver dag,men jeg holder mig bare på sidelinjen
Kandu har for mig i den sidste stykke tid,ikke været andet end snyd og atter snyd med point (profilmisbrug)
lidt synd,at dette gode sted,er ved at blive ødelagt.

Mvh Brian

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 14-08-03 12:39

>Brian.

Du har været med til at rydde op, så Kandu igen bliver et OK sted at være.

Tak

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-08-03 12:39

Hai ram2 mfl. -> I skal lige ha' et par klap på ryggen fra mig. (Som summer antyder i det link Rellom gav )

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 14-08-03 12:42

>molokyle

Fint.
Et par klap på ryggen er vel bedre end et par flade. Jeg troede ikke du nedværdigede dig til at følge med i dette smuds.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-08-03 13:24

Joda, men jeg var nok lidt påvirket af for lidt søvn igår. Normalt er det <ELYKOLOM> der blander sig i disse 'tilsmudsninger'

Ps. Der ligger 100 til dig i smalltalk og jeg ventede lige så du ku' få disse retur point med oven i hatten.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 14-08-03 13:32

Hej Karina

Jeg tænkte ikke på pointfusk, for det synes jeg bestemt,
kandu gør noget ved.

Men summer brugte (især) sine to brugernavne til at føre krig mod
andre brugere, og det er da om muligt endnu mere klamt.

Iøvrigt er jeg enig i, at din nye smiley er rigtig flot.
Til gengæld er jeg lidt forbeholden over for snabelfisks engel
- efter min mening ligner den mere en guldfisk med stråhat.
Men sjov er den da.

Nå, jeg kom vist lidt uden for emnet.
Men nu èr det jo smalltalk, det her.

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-08-03 13:47

Rellom -> Englefisken's sabel er da meget sød synes jeg.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 15-08-03 20:55

Jubii.... 50 point for at læse.....men dem alle værd

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 15-08-03 20:58

Ja da. Man får meget for en 50 her på sitet.

Ram