/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Salg af ens foto
Fra : thes
Vist : 378 gange
100 point
Dato : 13-08-03 20:28

Salg af ens foto
Hej, ´jeg har tit tænkt hvordan men får salg i ens foto, jeg har taget en hel del gode foto, både af kendte og billeder der i sig selv er gode men der kommer mit spørgsmål:
hvis man ,vil ha nogle til og købe ens foto aviser/Blade m.m. hvad er det bedste og gøre der

Kommentar
Fra : hellesally

Dato : 13-08-03 20:32

Hej thes

hvad med at henvende dig til aviserne/bladene m.v. Det kan da ikke skade.

mvh

Helle

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 110 point
Dato : 13-08-03 20:41

Jeg ville gå ind til avisen/bladet med mit album i hånden og vise det til redaktøren.
Et stempel (ikke for hårdt) eller noget på bagsiden med copyright og dit navn/adresse er måske en god ting.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-08-03 20:46

Hvis du ikke selv har gjort opmærksom på de foto, som du har taget. Ja så er der jo ingen, der ved det.

Du må selv kontakte de medier, som du vil mene, kunne have en interesse i at bruge dem.

Håber på at det er seriøse billeder og ikke noget med at have ligget i skjul et eller andet sted.

mvh ans.

Kommentar
Fra : wal

Dato : 13-08-03 20:51

Prøv www.foto dk

Kommentar
Fra : thes

Dato : 13-08-03 20:53

Hej og tak for mange hurtige svar
og til ans, jeg er ikke den type som ligget i skjul et eller andet sted :)
hvis du vil kan du lidt af mine foto
http://home20.inet.tele.dk/photo/index.htm

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 13-08-03 20:55

Den springende hest - har du efterbehandlet det billede, eller har du "bare" fanget lyspletten.
Emesen.

Kommentar
Fra : thes

Dato : 13-08-03 20:58

Hej Emesen
det foto af den Den springende hest har jeg ike gjort noget ved, :)
hilsen Tanja

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 13-08-03 21:04

Flot - og du skal nok ikke stemple for meget ned i dit CF -kort.
Du har vel tænkt på at det der offenligøres, som her, ikke så nemt kan sælges.
Emesen.

Kommentar
Fra : thes

Dato : 13-08-03 21:10

hej Emesen jo det har jeg nok tænkt over, men man må jo vise noget frem,
men jeg ha da også foto der ikke skal på nettet,
men ind til jeg ved noget mere syntes jeg der skal være noget der ser ud af
Thes :)

Kommentar
Fra : Tulletine

Dato : 13-08-03 21:11

Hej Tanja

Du har virkelig fanget nogle flotte øjeblikke.
Prøv at kikke ind på http://www.fotokritik.dk/?x=/main.html_
Der kan du vise dine billeder og få dem bedømt men du kan måske også finde nogen som vil købe dem.
Held og lykke.

Kh.
TulleTine

Kommentar
Fra : thes

Dato : 13-08-03 21:14

Hej TulleTine
mange tak for dit link, Og ja Fotokritik er et rigtig godt sted, har været bruger der i lang tid,,
men ellers mange tak :)
Venlig Hilsen Thes

Godkendelse af svar
Fra : thes

Dato : 15-08-03 09:59

Tak for svaret emesen.