/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Storebælts reklame på tv2
Fra : Boozer
Vist : 1727 gange
1 point
Dato : 13-08-03 19:45

Er der nogen som har fattet pointen med reklamen hvor Ib og Ib kører over broen og laver et hop i bilen mens der kommer noget lys ned fra oven, hvorefter forskellige kendte personer dukker op i bilen og snakker med dem?

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 13-08-03 21:14

Nope, jeg sidder osse tilbage i uvished - kan man roligt sige - men det der generer mig mest er : Hvad er det de råber når de kører under brofaget og "beamer" en eller anden ned ???

Af de mange skod reklamer der findes tager den der prisen

Karina

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-08-03 22:43

Måske har det noget med den ene af skuespillernes navn at gøre. Han hedder Nicolas BRO.

Samtidig viser det, at det er hurtigt at komme over broen. Ingen undskyldning for ikke at nå frem til tiden.

Færgen er ikke forsinket p.g.a. uheld eller lignende.

Bare et forslag.

mvh ans

Kommentar
Fra : AnniRKK

Dato : 18-08-03 15:31

De siger Limbo...
Og meningen med det er at, de fortæller altid at de skal enten til Fyn eller Jylland, dvs. de gør folk opmærksom på at man køre over broen.. Og de kendte har bare noget med indholdet i reklamen.. FX. da Sussie dumpede ind i bilen, skulle de til Skagen.. Osv.

Der er ingen anden logik med den reklame..*SS*

Kommentar
Fra : Boozer

Dato : 18-08-03 16:55

Jeg ved godt hvad formålet med reklamen er. Men lyset... og "Limbo" hvad betyder det?

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 18-08-03 18:39

limbo er et sted man opholder sig imellem livet og døden,så det kan nok betyde et sted i mellem fyn og sjælland,ser du lyset,sjælens land,måske,hvem ved,en kan aldrig vide,eller omvendt sjælland og fyn,
Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 18-08-03 18:52

limbo,et sted man kan ende når man dør, et ingenmands land vor man ingen vile har og kan vandre rundt til man har fundet fred i sjælen,før man går til de evige jagt marker,ugh

Kommentar
Fra : AnniRKK

Dato : 30-01-04 09:07

Dvs at man er genfærd eller spøgelse som man også kan betegne det.. Meen hvem siger at det findes..??? *GGG*

Annuller spørgsmålet
Fra : Boozer

Dato : 16-01-06 13:31

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål