/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Betaler Andersjensen penge?
Fra : JudAs.J.LAiR.P
Vist : 443 gange
1 point
Dato : 13-08-03 18:07

Er jeg den eneste her som er dødeligt træt af andersjensen bliver ved og veeeed og veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeed med at lave reklame for hans lille latterlige internet site "findsvar"? Han burde enten smides ud for at lave alt den reklame eller betale penge for at have sit ad stående. Hvorfor skal han have lov til gratis at konkurrere mod kandu med hans eget lille hjørne af internettet. Se selv alle hans tip. de refererer alle til hans lorte side. Jeg er død træt af at se hans underskrift på alle emner her på kandu, hvor han altid afslutter med:
Admin
www.findennar.dk ( tak til ram2 for dette fine nye navn )

Jeg har da selv et par hjemmesider rundt omkring. Jeg føler ikke at jeg har brug for at underskrive ethvert emne her inde på kandu med:

Judas.J.Lair.P
admin
www.minwebadresse.dk

Det er da en tand for plat!

Skrid dog! hvis dit eget site er så skide godt. Jeg behøver ikke at høre mere om det i hvert fald!
Men siden du holder dig til at være her på kandu må der vel være noget som mangler på dit eget site? Måske brugere? Det er vel dem som du prøver at støve op her? kvalitet?

Kandu! Kræv dog penge for at vise hans skide reklamer!

Kommentar
Fra : andersjensen

Dato : 13-08-03 18:19

Faktisk ja, de hedder Judaspenge

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 13-08-03 18:56

Til JudAs.J.LAiR.P

Ja, kan kun give dig fuldstændig ret i det du skriver, var lige inde og læse alle de nye "tips" som jeg ikke kan se har en dyt med tips at gøre, men kun en omgang dødsyge og gamle historier og hvad ved jeg?? Gad nu ikke bruge tid på at gå ind på linksene, men fik da heldigvis lejlighed til at bedømme et enkelt "tips" og hordan mon jeg bedømte det?? Gæt selv.

Fortsat god dag
Grethe

Kommentar
Fra : andersjensen

Dato : 13-08-03 19:00

Smalltalk = ?

Kommentar
Fra : hellesally

Dato : 13-08-03 20:27

*Suk*..................nu igen..............

Kommentar
Fra : hellesally

Dato : 13-08-03 20:39

Sorry, trækker min kommentar til mig

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 13-08-03 21:06

er så tindrende enig i din betragtning JudAs.J.LAiR.P ..... det er for meget - men det ser ud til, at det er sådan det skal være - åbenbart.

Karina

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 13-08-03 21:27

Til "andersjensen" fra "FINDENNAR" eller hvad det nu hedder
Og alle andre

Jeg tror, der er kun et at gører, og det er at lade ham "andersjensen" sejle i sin egen sø, og glemme ham,det er der også mange der gør, det kan man fornemme for der er ikke nogen der gider ham,sikkert heller ikke de 72 tilmeldte brugere der er på hans eget lille site.

Så jeg syntes lige du skal klappe hesten, og smutte over til "FINDENNAR" for du gør mig

swarn/Hvidovre

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-08-03 21:38

Jeg har ikke tidligere kendt til andersjensen.

Men hver gang hans navn dukker op kommer der en byge af protester imod ham/hende.

Hvis I er så meget imod ham/hende, hvorfor reagerer I så? Det bedste ville da være at ignorere det.

mvh ans

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 13-08-03 21:46

hvis du mangler viden ans, er andersjensen en mand *host* .... prøv at gå på forsiden ( seneste 25 ) og oppe i søgefeltet, søge på profilerne hansandersen22, Zonker, andersjensen, childatom .... dette er blot nogen af mange navne profilen har .... specielt dem der kommer frem under navnet Zonker er forklaring på hvorfor mange ser rødt ved hans tilstedeværelse.... men bevares du har også et eller andet sted ret : han er simpelthen ikke det værd... men hvis du går på jagt i hans historik vil du opdage at han har en umådelig evne til at bringe folks pi* i kog...
For han er mildt sagt, en pestilens.

Karina

Kommentar
Fra : andersjensen

Dato : 13-08-03 21:51

Det eneste der bringer jeres tis i kog, er jeres egen evne til at ophidse jer selv over noget som mange gange er tom luft, og det er jo en morsomhed i sig selv.....Faktisk så morsomt, at man nogle gange vælter ned af stolen af grin over jeres iver i at overgå jer selv....

Det minder mistænkeligt om noget andet, man lærte meget tidlige i sit liv....

Kommentar
Fra : andersjensen

Dato : 13-08-03 21:53

Det eneste der bringer jeres tis i kog, er jeres egen evne til at ophidse jer selv over noget som mange gange er tom luft, og det er jo en morsomhed i sig selv.....Faktisk så morsomt, at man nogle gange vælter ned af stolen af grin over jeres iver i at overgå jer selv....

Det minder mistænkeligt om noget andet, man lærte meget tidlige i sit liv....

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 13-08-03 22:03

Det kan være, at Kandu skulle tage konsekvensen af deres øjensynlige magtesløshed, i hvert tilfælde passitivitet, over for psykopaten zonker, og slå de 2 sites sammen til www.kandufindeennar.dk

Psykopaten zonker, knaldhætten, anderumpen, hansandersen22, andersjensen mv. infiltrerer konstant Kandu, trods bortvisning, og fører sig frem med reklame for sit eget lille skodsite, når som helst han kan komme af sted med det.

Han henviser bevidstløst til, at der blot er tale om kildehenvisning, men de flade vittigheder han høvler af, er citatkopier fra andre sites, og med en underholdningsværdi der tydeligt står mål med hans intellekt.

Han er så æskeindebrændt over, at han for åben skærm fik et los i hoved og røv af "Teamet bag Kandu", at han vil gøre hvad som helst, for at "smadre" Kandu.

Hvornår laver Kandebrugerne en massiv henvendelse til Kandu, og forlanger at han bliver fjernet én gang for alle.

En teknisk mulighed kunne være, at Kandu fjernede logud funktionen. Dette ville indebære, at man når man tilmelder sig som bruger på Kandu logges ind, og derefter ikke mere kan logge ud.
Dette skulle ikke have nogen praktisk betydning for brugerne, for hvorfor skulle man logge sig ud??
Det ville bevirke, at ingen kunne køre med mere end 1 profil, idet man jo ikke kan logge ud og ind igen med en anden profil. Der er nok nogle svagheder i dette forslag, som jeg ikke lige kan gennemskue, men det kan ikke være rigtigt, at den psykopatpunker skal terrorisere Kandu.

Lad os se hvad en afstemning kan bære, så jeg opretter et spørgsmål i smalltalk der hedder: "Skal zonker, knaldhætten, anderumpen, hansandersen22, andersjensen mv. smides ud af Kandu én gang for alle?

Ram

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 13-08-03 22:05

*LOL*.....
smukt formuleret....

Karina

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 13-08-03 22:07

altså det Ram skriver ( hvis nogen er i tvivl )

"Det minder mistænkeligt om noget andet, man lærte meget tidlige i sit liv...."

Hvad lærte du "tidlige" i dit liv ???

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-08-03 22:07

ok Fnollerpige.

-> andersjensen:"det eneste der kan bringe mit tis i kog er at en bruger har flere brugernavne. Det minder mig om et af mine første spørgsmål, som jeg stillede. De troede at jeg var en anden. Måske var det andersjensen, som de troede jeg var. Det har jeg aldrig været.

Hvis du en gang imellem bliver revet ned af stolen af grin, så bliv liggende.

Jeg er ans og har aldrig været andet.

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 13-08-03 22:17

skynd dig ram2 at få oprettet det spørgsmål.
For mit eget vedkommende er jeg dødtræt af at se andersjensens dødsyge jokes og andet møg i tip..............
Til andersjensen vil jeg bare sige: behold dit l... på din egen hjemmeside. Jeg tror det er gået op for kandu's brugere at den findes..................

Kommentar
Fra : briani

Dato : 14-08-03 09:29

Hej med jer
Vil da lige oplyse at Anderjensen alias Zonker er blevet fjernet fra systemet.
Mvh og en forsat god dag til alle
Brian

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-08-03 09:33

-> briani

Hvordan kan du vide det?

mvh ans

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 1 point
Dato : 14-08-03 09:46

Hej ans
her kopierer jeg lige den email som jeg har modtaget fra kandu.

Hej Brian

Mange tak for hjælpen. AndersJensen er blevet fjernet fra systemet igen. Vi har længe vidst at det var Zonker som stod bag AndersJensen, men eftersom hans færden var stille og rolig har vi ikke gjort noget ved ham, men her på det sidste blev han for meget igen.

Tak endnu engang Brian.

Med venlig hilsen

Rasmus Andersen
(Servicemedarbejder)

Mvh Brian

Godkendelse af svar
Fra : JudAs.J.LAiR.P

Dato : 14-08-03 15:59

Tak for svaret briani.