/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Tøjtryk
Fra : Cliffe
Vist : 641 gange
20 point
Dato : 13-08-03 15:02

Jeg vil gerne overføre nogle fotos jeg har til nogle t-shirts og jeg har har fundet frem til "iron on transfer" papir, hvilket også virker udemærket, men der står i brugsanvisningen, som er på engelsk, at for at fjerne den overskydende "plastikfolie" skal man lægge noget "plain bond paper" over trykket/fotoet også stryge en gang til ?

Mit spørgsmål lyder.... hvad er "plain bond paper"...... jeg har prøvet at slå det op i en ordbog, men det står der ikke....

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 13-08-03 15:06

Hej

Det er bare noget papir der skal sikre at du ikke brænder foto fast på strygejernet. Hvidt rent hvidt papir. Andet er det ikke. Tag noget fra din printer....uden ubrugt..
Benjamin

Kommentar
Fra : Cliffe

Dato : 13-08-03 15:15

Tak....jeg prøver...... hvordan afslutter jeg forresten et spørgsmål

Accepteret svar
Fra : Benjamin.Hansen

Modtaget 30 point
Dato : 13-08-03 15:17

Der er noget du kan klikke på øverst til højre ved svaret som du syntes er og...
mvh
Benjamin

Godkendelse af svar
Fra : Cliffe

Dato : 13-08-03 15:19

Tak for svaret Benjamin.Hansen.