/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
"sjove tjenere"
Fra : mango
Vist : 4559 gange
200 point
Dato : 13-08-03 14:18

Jeg var en gang til en fest hvor betjeningen var højst besynderlig, det viste sig at være "falske" tjenere...kan nogen hjælpe mig med at finde noget på nettet?
Venligst
Mango

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 13-08-03 14:22

Måske "Müller Catering"

http://www.mullers.dk/gmuller/thomsen.html

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 13-08-03 14:24

http://www.bookinghuset.dk/ har du tjenerstaben

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 13-08-03 14:24
Kommentar
Fra : mango

Dato : 13-08-03 14:27

hmm, hvad med prisen på sådan noget, er der nogen der kender den?
Og så skal de helst være fra jylland
Sus

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 13-08-03 14:35

Kender ikke prisen, men tjenerstaben er jyske

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 13-08-03 14:39

Hej Mango.
Her har du et priseksempel: http://www.mds.dk/cafekolbert.asp

Hvis det afspejler priserne i landet, så skal man vist ha' fat i børneopsparingen Uha uha.

Du kan få mig meget billigt (orange) og så lover jeg at lade være at bande og sige grimme ord

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 13-08-03 14:54

Anbefalelsesværdigt kan være Gitte Brohus, Hedensted (Ester's søster). Hun laver et "costum-made" show, der er skrigende morsomt. Samtidig er hun bestemt i den "betal-bare" ende, vistnok et eller andet sted omkring de 1500,-

Kommentar
Fra : ALR

Dato : 13-08-03 15:51

Hej Mango

Når du er fra Jyll. vil jeg også absolut anbefale Cafe Kølbert -- de er super-- og det er vel det du ønsker, Prisen kan du sikkert snakke med dem om- men de er alle pengene værd

mvh
alr

Kommentar
Fra : mango

Dato : 14-08-03 09:45

3773- det lyder mere fornuftigt har du et tlfnr. eller lign. på hende? Er hun på nettet?

Venligst Sus

Accepteret svar
Fra : 3773

Modtaget 200 point
Dato : 14-08-03 10:00

http://www.musiker-boersen.dk/Komikere/gitte_brohus.htm

Gitte Brohus & Ole Holm

Jørgensens Allé 12
8722 Hedensted Tlf:

Vides ikke om det bliver billigere af at kontakte hende direkte. Jeg har oplevet hende til en trediveårs fødselsdag, og der må man sige hun tog grove kegler.

http://www.basrevy.dk/ kan måske også hjælpe dig. De sender også gerne et par mand, for en mindre erkendtlihed.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 14-08-03 10:08

>Mango.

Stor respekt for 3773's forslag, men det var jo faktisk ikke det dit spørgsmål gik på.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : mango

Dato : 14-08-03 10:22

Næh det sidste var ikke, men jeg er da altid åben for forslag og ttippet fylder jo trods alt ikke så meget

Jeg vil da prøve at kontakte hende !
Venligst sus

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 14-08-03 10:26

Ved det godt Ram, men jeg har da også svaret på det stillede spørgsmål, godt nok 2 minutter efter dig.... men svaret var der.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 15-08-03 09:44

Fik du fat i Gitte Mango?

Godkendelse af svar
Fra : mango

Dato : 15-08-03 10:13

Tak for svaret 3773.
Nej vi blev enige (min mand og jeg) om at vi dropper det lige nu, men jeg har gemt hendes adresse til en anden gang..kunne være sjov som et indslag til min søns konfirmation til næste år.
Vi blev enige om at vi ville bruge pengene anderledes..vi holder "80" års fødselsdag.

Venligst sus