/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Nogle erfaringer??
Fra : MaxiSmiley
Vist : 429 gange
50 point
Dato : 12-01-02 11:57

Er der nogle af jer som har købt dele fra Scooter-Attack?? Skal man lægge momsen oveni eller hvad...? Eller bliver det sendt uden moms??

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 12-01-02 12:37

"MaxiSmiley" <MaxiSmiley.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:DvU%7.18253$Zm5.1739868@news000.worldonline.dk...
> Er der nogle af jer som har købt dele fra Scooter-Attack?? Skal man
> lægge momsen oveni eller hvad...? Eller bliver det sendt uden moms?? r
skide
> irenteren og så er det de nyste driver jeg har til den så jeg spørge om
Den pris der står på siden er det du betaler. Men du skal lægge godt 120 kr
oven i for porto :(

LaLLe
www.stalkerzone.dk

Kommentar
Fra : MaxiSmiley

Dato : 12-01-02 12:58

tak

Kommentar
Fra : MaxiSmiley

Dato : 12-01-02 13:16

Har lige en ting mere at tilføje...
Kan malossi variator arbejde sammen med en polini gearing og polini blæsehjul??

Accepteret svar
Fra : masteraugust0

Modtaget 50 point
Dato : 12-01-02 13:46

Hej

Du skal betale som lalle skriver , derudover kan jeg oplyse at prisen er uden dansk moms!!!!
Dette betyder at hvis told & skat ved en evt. kontrol får fat i din pakke vil de afkræve dig 25% dansk moms!
En malossi vario og andre Polini dele kan sagtens kombineres , det drejer sig blot om at få variatoren afstemt til de øvrige dele(rullevægt) men det ved du nok nu efterhånden en del om!

Mvh.Jan

Kommentar
Fra : MaxiSmiley

Dato : 12-01-02 13:54

oki doki jan...

Fordi der står i polinis katalog at deres blæsehjul KUN er beregnet til deres variator og std.
pga. hældningen på gevindet eller så´n noget i den retning...!

Og så vi jo bare håbe at panzerne i kontrolere min pakke!

mvh. Smiley

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 13-01-02 12:20

"MaxiSmiley" <MaxiSmiley.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:DvU%7.18253$Zm5.1739868@news000.worldonline.dk...
> Er der nogle af jer som har købt dele fra Scooter-Attack?? Skal man
> lægge momsen oveni eller hvad...? Eller bliver det sendt uden moms?? r
skide
> irenteren og så er det de nyste driver jeg har til den så jeg spørge om

Det er tysk moms du betaler. (14%) så vidt jeg husker. Det er derfor delene
er lidt billigere dernede .

>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"

/Thomas
>

Kommentar
Fra : masteraugust0

Dato : 13-01-02 21:23

Hej

Tysk moms betaler man kun når man afhenter i Tyskland.
Dansk moms når det bliver sendt til DK(hvis man opgiver det eller bliver opdaget.

Mvh.Jan

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 14-01-02 01:12

"MaxiSmiley" <MaxiSmiley.news@kandu.dk> wrote in message
news:DvU%7.18253$Zm5.1739868@news000.worldonline.dk...
> Er der nogle af jer som har købt dele fra Scooter-Attack?? Skal man
> lægge momsen oveni eller hvad...? Eller bliver det sendt uden moms?? r
skide
> irenteren og så er det de nyste driver jeg har til den så jeg spørge om
>
> --
Momsen er med..men det kan godt tag noget tid før at stumperne er fremme. 1
gang jeg fik noget der fra gik der 3 uger. Anden gang 1 uge. 3. gang 3 uger

mvh Thomas