/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
spam
Fra : dengamle
Vist : 419 gange
50 point
Dato : 13-08-03 12:27

er der nogen der har en løsning for ikke at modtage spam helst på dansk

Kommentar
Fra : Mallie

Dato : 13-08-03 12:35

Hej,

Jeg bruger selv Spamfighter.com.

De stopper stort set alt spam og teksten står på dansk. Ekstra bonus er at det er gratis.
Det fungerersuper godt !

/Mallie

Kommentar
Fra : als

Dato : 13-08-03 12:58

Jeg går også in for danske spamfighters, som du kan finde mere om her
http://www.spywarefri.dk/sikkerhed.htm#Dansk
Du skal bare huske at der endnu ikke findes en version til Outlook Express, men kun til Outlook.

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 13-08-03 13:22

Hej dengamle

Jeg kan kun tilslutte mig, at hvis du bruger outlook,så er spamfighter virkelig god, jeg er meget glad for den, det er virkelig en befrielse at slippe for al det spammail.

Spamfighter er desuden både dansk og meget nem at installere og bruge.

På deres hjemmeside kan du blive skrevet op så du får besked når den kommer til outlook expres, hvis det er det du bruger.

Hvis du bruger outlook så skynd dig at installere den, du vil ikke fortryde.

http://www.spamfighter.com/Lang_DA/Default.asp

mvh
Bantam

Accepteret svar
Fra : nicolehh

Modtaget 60 point
Dato : 13-08-03 13:39

Hvis du har TDC kan du også bruge deres onlineservice...
hvis der er nogle de ikke har på listen, kan du selv tilføje, det er ret let...

http://www.mail.tdconline.dk

Godkendelse af svar
Fra : dengamle

Dato : 13-08-03 19:37

Tak for svaret nicolehh.

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 13-08-03 20:03

Det var da så lidt, er bare glad for at kunne hjælpe...