/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
win xp home og logitech itouch
Fra : Surf
Vist : 582 gange
30 point
Dato : 12-01-02 09:23

hver gang jeg skal genstarte computer så fået jeg et fejl meddelsel hvor der stået at itouch har fundet et fejl eller sådan noget og det er skide irenteren og så er det de nyste driver jeg har til den så jeg spørge om der ikke findes et program der kan gøre sådan at de to programmer kan sammen arbejde sammen for dette her kan microsoft og logitech åben bar ikke findet ud af

Kommentar
Fra : Cortes

Dato : 12-01-02 12:00

Gå ind på Logitech hjemmeside find dit board og download driveren der passer til XP
og aktiver denne driver så skulle problemet være løst.
Held og lykke!

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 12-01-02 15:29

i har åbenbar ikke læst det hele jeg skrev også at JEG HAR DOWNLOADET DY SIDSTE NYET DRIVER men nu har jeg skrevet det igen så hbad skal jeg nu stillet op

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 12-01-02 15:31

ups to stavefejl der skal stå de og ikke dy
og der skal stå hvad og ikke hbad

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 12-01-02 15:50

Hvad står der i fejlmeddelelsen?
hilsen
catbody

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 12-01-02 16:04

der stået sådan her

ITouch Application har fundet en fejl og afslutter. Vi beklager ulejligheden

Kommentar
Fra : Oerum50

Dato : 26-01-02 23:57

Hej surf

Jeg har for nogle dage siden instaleret ITouch. Det kører med de driver der er på cd-rommen. Men da jeg instalerede medfølgende software, afspiller o.s.v gik der kuk i systemet (systemerne), Jeg har Me og XP på hver sin partision. Jeg har slettet alle de filer jeg kunne, men der blev en rest tilbage. XP kom op at stå igen, men Me kan kun starte hver anden gang og er ustabil. Du har måske også lagt Medfølgende Multimedier på pc-en og derfor fejlmeddelelsen. Jeg har fået den samme. Hilsen oe

Kommentar
Fra : Jefa

Dato : 06-03-02 17:16
Kommentar
Fra : gyllas

Dato : 11-06-02 14:04

jeg har næsten samme problem, men det er hver gamg jeg har taget stikket ud til men trådløs.
så går jeg ind i win update og der finder win xp en driver til mig som så virker til jeg tager stikket ud.
nu er det jo ikke så ofte jeg piller det fra så det kan jeg leve med.
selvom jeg har samme driver liggende på disk som xpen henter kan jeg ikke bruge den, den skal hendes ved win xp update
mærkligt.

Accepteret svar
Fra : zonker

Modtaget 30 point
Dato : 15-07-02 14:56

Hvis spørgsmålet er besvaret er du så ikke sød at lukke det ?

Godkendelse af svar
Fra : Surf

Dato : 18-05-06 22:08

Tak for svaret zonker.