/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Køleskab til 2. klasse
Fra : Hellobal
Vist : 525 gange
200 point
Dato : 13-08-03 10:51

Er der være nogen i nærheden af Fakse der har lyst til at hjælpe en 2. klasse, som mangler et køleskab. ??

Måske er der en` som har et køleskab stående, som ikke bliver brugt, så ville alle eleverne i 2.b kunne få deres madkasser på køl igen, og de ville måske få lidt mere appetit til en dejlig afkølet mad, end en lunken en som har ligget i skoletasken i flere timer !! ER DER NOGEN DER KAN HJÆLPE

Det må gerne koste lidt, men vi har ikke så mange penge i klasse-kassen !!

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 13-08-03 11:21

Hejsa
Hvis der ikke skulle dukke noget op herinde, så prøv en lille annonce i lokal-avisen, prisen på en annonce i lokal-sprøjten / ugeavisen koster som regel kun 10 - 20 kr.
Lykke til med projektet
Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 13-08-03 11:33
Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-08-03 15:23

Du kan også hænge et par sedler op i de lokale forretninger. Der er helt sikkert en, der kan hjælpe Jer.

mvh ans

Accepteret svar
Fra : lillespir

Modtaget 200 point
Dato : 13-08-03 22:10

Hej Hellobal.

Hvis du har mod på det, syntes jeg, du skulle forhører dig hos de lokale hvidevareforhandler, det er ret ofte at en eller flere vil være med i et sponsorrat,
så hvorfor ikke prøve det?? ( Forældrene husker jo et sådan tiltag når der skal handles nyt til eget hjem.)
I kan jo eventuelt være et par stykker eller tre der forhører jer, eller du/ i kan lave en skriftelig ansøgning til forhandlerne.

Hilsen Rita

Godkendelse af svar
Fra : Hellobal

Dato : 16-08-03 15:40

Tak for svaret lillespir.

Kommentar
Fra : lillespir

Dato : 16-08-03 20:02

Hej Hellobal.

Tak fordi du valgte mit svar.

Hilsen Rita