/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hvor er I henne allesammen? :-(
Fra : skingur
Vist : 444 gange
5 point
Dato : 12-08-03 21:28

??? Har ingen mails fået fra kandu idag... har ikke set nogen af de gamle kendinge idag... er I smeltet ????

? Christina

Accepteret svar
Fra : Fnollerpige

Modtaget 15 point
Dato : 12-08-03 21:36

Næææh .... jow - er næsten smeltet - men jeg er her da, men her sker ikke så meget, og der er mange spørgsmål idag om biler og knallerter - og det aner jeg ikke en fløjtende fis om.....

synes liiiige jeg så et tip forsvinde forresten *GGGG

Karina

Kommentar
Fra : Gazi

Dato : 12-08-03 21:44

Ja her hvor jeg sidder er der smadder varmt. Hele familien er nede og bade, måske
jeg skulle være taget med.

Gazi

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 12-08-03 22:10

Her har det blæst, så jeg er ikke smeltet... og jeg ville rydde op på mit kontor, men det var kedeligt...ligeså kedeligt som der har været her i dag! troede næsten det var min computer, der var noget galt med...

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 12-08-03 23:09

Hej alle

Jeg er her også. Her på Fyn er vi næsten smeltet. Her kl 22.40 er temperaturen udenfor 23 gr. og inde i huset 27,5 gr. Alle døre står åbent.
Min kone er lige kommet hjem fra et møde, så nu har vi lige taget os en kold whisky.
Ellers synes jeg som fnollerpigen, at der er mange spørgsmål on knallerter og biler. Det har ikke rigtigt min interesse.
Jeg er lige startet i mandags på arbejde efter min 2. sommerferie. Det er strengt at komme igang igen i den hede, og så med skjorte og slips, lange sorte bukser og pæne sko, når man de sidste 3 uger har været iklædt T-shirt, shorts og bare fødder i sandalerne.
I dag havde jeg, som fællestillidsmand, en dejlig succesoplevelse på arbejdet. Jeg fik, med direktøren, forhandlet en rigtig god fratrædelsesordning igennem, for en af mine gode "gamle" kvindelige kollegaer. Den 1. december i år, villehun kunne fejre 25-års jubilæum. Da jeg meddelte hende, det resultat jeg havde forhandlet mig frem til, fik jeg en ordentlig knuser og kram midt ude i kontoret, hvor der både var mine kolleger og kunder. Det var dejligt "varmt", men jeg blev en smule "flov", da en af kunderne, der ventede på mig, kommenterede det, da jeg skulle ekspedere hende. Men da jeg forklarede hende den rette sammenhæng, forstod hun godt hvorfor.
Det er den 51. fratrædelsesaftale jeg har forhandlet igennem på 2 år og 8 mdr.
Så til en lille konkurence. Er der nogen der kan gætte hvilken koncern jeg er ansat i?

Med VARM hilsen
Frank

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-08-03 23:15

Det er lidt snyd men jeg gætter på TV reklame.
Emesen.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-08-03 23:17

Og lige det vigtigste.
Fnollerpige med den nye smily.
Emesen.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 12-08-03 23:18

Ja Den Danske Bank......ikk`?

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 12-08-03 23:20

Tak emesen .....

Ja "han" er en af mine unger ..... og sød han er også
- mangler ideer

Hilsen SmileyMum

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 12-08-03 23:34

Hej Fnollerpige

Hvordan kunne du gætte det så hurtigt???
Du har svaret rigtigt på mit spørgsmål. Jeg er godt nok ansat i Realkredit Danmark, men vi blev for godt 2 år siden overtaget af Danske Bank, som nu er min arbejdsgiver.

De varmeste hilsener
Frank

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 12-08-03 23:39

Hej Franksp.....

jeg kan ikke huske hvor - men engang skrev du i et indlæg hvor en ung pige klagede sin nød over dårlig økonomi ( og som jeg husker det ) så siger du på et tidspunkt noget om at være ansat i et stort danske rådgivnings/bankhalløjsa .... og deraf var jeg ret så sikker på du er en Danske Bank mand.....
du nævnte dog ikke "firmaets" navn - men jeg konkluderede bare at sådan var det....

Sommerhilsner til dig

Karina

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 12-08-03 23:47

Hej Franksp igen - det var denne tråd ( har fundet den !!! ) http://www.kandu.dk/dk/spg/15812 - i den bliver jeg enig med mig selv om det er Den Danske Bank ( iøvrigt den eneste rigtige bank der findes *SS )

- jo jo min hukommelse er skam stadig knivskarp og ikke mindst min iagttagelses evne

Karina

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-08-03 23:55

Forstædernes Bank har heldigvis lidt halm i trækoene endnu.
Emesen.

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 13-08-03 00:00

Hej Fnollerpige

Tak for din henvisning til "tråden". De pæne kommenterer fra både dig og Mone, har jeg aldrig set. Der må ha' været en fejl på KanDu, for jeg har aldrig modtaget mails.

Iøvrigt tak for dine ord om banken. Jeg modtager normalt ikke så mange positive tilkendegivelser oftest de negative, men sådan er det vel.

Mvh
Frank

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 13-08-03 00:03

Er selv lige skiftet til fyringsbanken - har naturligvis mine grunde, men blev hamrende nysgerrig efter, hvorfor det er "den eneste rigtige bank "??

Erling

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 13-08-03 00:04

Frank, jeg vidste også godt, at du er ansat i Den danske bank.
Det tog lidt tid at finde ud af, hvor jeg vidste det fra.
Men det lykkedes: http://www.kandu.dk/dk/spg/16249

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 13-08-03 00:05

Skingur (Christina)

Hvor blev du af?

mvh
Frank

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 13-08-03 00:33

Ja rellom

Godt arbejde.

Jeg tror skingur har tabt masken/tråden. Det var da ærgerligt, nu hun som en af de "gamle" satte en small talk i gang. Mon ikke hun vender tilbage i morgen??????

Mvh og godnat
Frank

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 13-08-03 02:04

he he... jeg faldt bare i søvn på divan´en... det gør jeg desværre tit! Den ser så indbydende ud med puder og gravhund og anders and´er! Og typisk at I kommer frem nu hvor jeg var faldet i søvn!!!!

Min næstsidste feriedag (eller den sidste....strengt taget er det jo onsdag nu!). Æv, jeg er ikke rigtig klar til at begynde ræset igen. Vil meget hellere hygge mig m. hest, hund og gode venners selskab!! Hesten fik lov at tonse derudaf i dag... her har det som sagt været lidt køligere og det nød den!

av...er blevet ædt af myg mens jeg sov.

nå....skulle måske fortsætte med at sove lidt? Godnat til dem der måtte være vågne endnu!

Christina

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 13-08-03 06:10

Min sommerferie er slet ikke begyndt endnu. Det gør den tidligst engang i oktober.
Af en eller anden grund skal alle giftes om sommeren, så jeg er tvangsindlagt til at
sidde og producere bryllupssange (og ditto taler) på samlebånd i stegende hede.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 13-08-03 09:10

Hej Christina
Vi er skam... eller jeg er skam ikke blevet væk. Det vil nu også blive svært at få mig til at forsvinde i den blå luft (nu har du jo set giraffen)
Vejret har nok gjort sit til, at jeg ikke sidder bag puteren hele dagen + jeg skal afrejse med kurs imod Nordsøen i aften - SUK! 3 uger smutter bare som pit-væk! Altså skal de sidste ting liiige ordnes og tasken skal pakkes, men jeg vender frygteligt tilbage når jeg sidder bag puteren ude på jobbet
Søren

Kommentar
Fra : mango

Dato : 13-08-03 09:50

hej alle sammen, ja det er skøøønt idag, hvor det ikke er så varmt ikke sandt?
Jeg har været ude og svømme i havet !!!!!!!!!!!!!! det er første gang i 7 år guuud hvor var det dejligt. Nå ville egentlig bare skrive et eller andet, men Chris- hvor bliver i af? Nu har jeg siddet her hver aften med en flaske rødvin klar til du kom *GG* og har måttet drikke det hele selv Jeg ender skisme da med at blive alkoholiker hvis ikke snart du kommer og tager fra
Nå det var lige lidt internt
Knus til alle
Sus

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 13-08-03 10:26

her er nu dejligt at være!!!!

Søren, mon Sanne kan finde ud af at maile?

Søde Sus... bare dagene havde flere timer og ugerne var længere (altså kun dem man holder ferie i!) Nu ryger vi ind i en stribe bryllupper og en enkelt barnedyppelse...alt sammen på Sjælland eller Fyn .Start Lørdag: Bryllup på Fyn.
suk... Men det skal nok lykkedes!!!! Vi kan jo ikke have at du blir alkoholiker for min skyld!!

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 13-08-03 10:41

Hej Christina
Selvfølgelig kan Sanne maile Vi skriver da sammen "næsten" dagligt, når jeg er ude ombord
Hun er godt nok lidt sløv til at sende retursvar... men med lidt tålmodighed, så lykkedes det
Hils Jesper...
Søren

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 13-08-03 10:51

Hej Sus...hvor må det have været fedt for dig at være ude og svømme mellem vandmænd og tang, kan godt forstå du nød det. (det lyder af en eller anden grund ironisk...det er det altså ikke!!!!)

Hvis du kan svømme, så kan du sgu også ride!!! Ud og find en rideskole der har et hold for dig!

Kh Christina

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 13-08-03 10:53

Synes det er synd du skal af sted igen Søren. Kan du ikke tage Jesper med ?

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 13-08-03 11:01

Hej Chris Tjow'jow jeg syntes også det er synd for mig
Hvad angår det med at tage Jesper med ud ombord, så ved jeg jo ikke, hvad han selv siger til det men pt. er der vist ikke det store brug for folk derude, men jeg skal da holde et øje på klem.
Hygge... må ud og slå græs + andre sidste sekund ting
Søren

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 13-08-03 11:20

Nå..jeg skal op til min moar og vaske alt mit tøj, så jeg kan se bare nogenlunde præsentabel ud, når semestret starter... jeg skal osse gøre rent..for samme moar!!!
(det gir lidt lommepenge til at holde hest for!!!)

Så kan I hygge Jer allesammen

Mvh Christina

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 13-08-03 11:57

nåja.... hvis ellers bilen kunne køre.....

Kommentar
Fra : mango

Dato : 13-08-03 13:59

Søren !!!!!!!!! Har vi mailet?? tror jeg ikke!! Det var mig Chris hun mente, da hun skrev Sanne!

Og Chris...ALDRIG mere kald mig Sanne, hader det navn men SUS, hvis du skal kalde mig noget

Ja sæføli kan jeg ride, men har ikke haft lysten til det, men hvem ved? Måske en dag, jeg kan vel prøve hos dig en dag, så kan det være jeg får blod på tanden.
Og ja jeg kan svømme
Jeg kan da alt
Jeg skal nok maile, har bare ikke gidet sidde ret længe ved puteren og har faktisk også været stenet i hovedet, så når jeg skulle skrive har jeg ikke anet hvad jeg skulle skrive..det eneste der faldt mig ind var VARM!!!!!!!!!!!
og det gider du nok ikke sidde og læse flere linier om vel?

Ja jeg håber da det lykkedes for os at ses, du ved hvor der er en vilje er der jo som sagt en vej!!

Og Søren du må have en dejlig tur på søen.
Knus
Sus

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 13-08-03 14:26

Ohøjsa
Så er græsset slået, minne fusser ordnet, tasken pakket, kaffemaskinen gurgler og Sanne (min altså) kommer hjem kl. 15 og så skal de sidste timer helliges fam. inden afgang - sidder lidt ælle bælle... skal jeg tage kl. 20 eller 24 fra Grenaa, det bliver nok 24... jeg kan jo sove, når jeg engang bliver gammel
Skal med "kopteren" ud kl. 07:15

Sus, 1000-tak for tankerne på søen... men tro mig, det er ikke lysten der driver værket. Jeg skal nok la' vær' med at kalde dig San** men jeg tror nu Christina mente min Susanne, med mindre du da også hedder Søren OK! Det ku' jo også være mig der misforstod noget... men jeg tror det ikke.
Citat
Søren, mon Sanne kan finde ud af at maile?

Christina... er dytten gået i u'du? Så må du bevæbne Jesper med værktøjskassen - vend det til noget positivt... du skal/kan ikke gøre rent i denne varme - støn! Vi ku' godt bruge en ordentlig omgang torden til at rense ud i den lumre og trykkende varme her på Djursland... den er godt nok "lidt for meget" i dag.

Hygge til jer alle
Søren

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 13-08-03 14:36

Her er det dejlig køligt... tror der er regn på vej...klart, for jeg skal ud at ride!!
Jesper HAR skam ligget i motorrummet med en værktøjskasse og et sprog, der ikke egner sig til at blive gengivet! Til gengæld opfører hydraulikpumpen sig pænere end nogensinde (7-9-13).. nå ja, nu blæser den godtnok blå røg ud af udstødningen, men man kan jo ikke få alt vel?

Tilgengæld fik jeg ikke vasket mit tøj, ævs....men det må jeg så gøre hos svigermor i aften... hun har valgt denne almindelige onsdag til at samle familien fra nær og fjern (og jeg skal på seminariet imorgen, f*ck!)

Jeg kunne ikke drømme om at kalde dig Sa** kære Sus.. det var smænd Sørens bedre halvdel!! Har et par bogtitler til hende og hun færdes jo ikke på disse ellers så berigende sites på nettet!
Min mors kæreste har endelig fået købt sin rare hest, så ja, der er en prøvetur parat når du kommer på disse kanter!!!

Nå... vi skal ud at købe hydraulikolie og motorolie på vej til hesten... den står i bekvem afstand fra Harald Nyborg! Måske skulle jeg sende gemalen i Kalles Dyrerige også... vores lille gravhund har så h'lvedes mange lopper... de er ligeglade med piller, pipetter mv. I dag har jeg så druknet en 40-50 stykker. (gravhund i karbad...ynkeligt syn!)

Christina

Kommentar
Fra : mango

Dato : 13-08-03 20:53

oki..jamen så var det mig der misforstod

Stakkels lille vovse

Nå har ikke tid mere, skal have puttet min datter..

Hej hej

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-08-03 22:54

Jeg har altså ikke nået at læse noget som helst endnu, men jeg er her altså også !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-08-03 23:23

Ps. skingur -> Hvis bilen ikke kan køre : Ta' Pejlevognen

..og hils hestene fra en 'hader' ! Gi' dem no'et hydraulikolie ...møgdyr

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : skingur

Dato : 21-08-03 08:57

hej..rydder lige lidt op inden jeg starter en ny!!!