/ Forside/ Teknologi / Hardware / Mac / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 750
gammel mac (classic) på nettet
Fra : pandeflask
Vist : 408 gange
40 point
Dato : 12-08-03 19:13

jeg har fået fat i sådan en machintosh classic - og jeg bor et sted med asdl - og så tænkte jeg om det var muligt at få den gamle svinger på nettet! og i såfald hvad kræver det? der ligger et mail program på den, så der har på et eller andet tidspunkt været hul igennem.

mvh Heine

Kommentar
Fra : bobbels

Dato : 13-08-03 15:28

Hvor gammel er den. Jag har en router med 2 pc och en gammel mac men min är powerpc

Kommentar
Fra : pandeflask

Dato : 13-08-03 15:29

den er vel fra midt 90´

Kommentar
Fra : bobbels

Dato : 13-08-03 18:19

Du må jo ha et netvärkskort i det var det förste jag gjorde.

Accepteret svar
Fra : kipros

Modtaget 40 point
Dato : 10-11-03 14:29

Hvis ikke den har indbygget Ethernet, hvilket de ikke havde som standard, vil det gå alt for langsomt, og det vil kræve en adaptor / box fra Ethernet til den serielle port på din Mac.
vh Jens

Godkendelse af svar
Fra : pandeflask

Dato : 10-11-03 15:33

Tak for svaret kipros.