/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
lås
Fra : ll_Blaze_ll
Vist : 231 gange
10 point
Dato : 12-08-03 17:21

Jeg søger et program så jeg kan låse nogle bestemte mapper så andre ikke kan komme ind i dem!

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 12-08-03 17:31

hvilken styresystem bruger du?

Kommentar
Fra : ll_Blaze_ll

Dato : 12-08-03 17:53

Jeg bruger WINDOWS 2000 PRO.

Kommentar
Fra : JudAs.J.LAiR.P

Dato : 12-08-03 18:30

installer brugere i dit windows. ( kræver logon)
højreklik på mappen -> egenskaber
vælg sikkerhed
tryk på brugerne som ikke må se dine filer, fravælg read/write/execute

Kommentar
Fra : ll_Blaze_ll

Dato : 12-08-03 19:26

Det ved jeg godt man kan!-men det er ikke det jeg vil. Jeg søger et PROGRAM der kan låse mapper

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 12-08-03 21:47

Når du har sat dit bruger navn og password ind i dette program og det
køre i systemtray kan du smutte ud og ind i din beskyttede filer,men
når du lukker programmet så kan ingen komme til de filer som du har crypteret,det kan sættes
til at lukke auto sammen med pauseskærmen eller med en timer,efter
en hvis periode uden aktivitet,det kunne jo være at man glemte at lukke det.
Det er lyn hurtigt til at cryptere og det modsatte,men køre programmet så
åbner man filerne som om de ikke var crypteret,man kan cryptere et helt
mappe træ på en gang vis det er det man vil,eller en hel HDD.
Når man først har sat sig ind i det så er det hele en let manøvre,du vil
blive promtet om bruger navn og password hver gang du åbner det,så det
er meget vigtigt at ikke glemme det,ellers kommer du aldrig ind i de filer
igen,der kan laves så mange konti til forskællige personer man vil,og
de kan kun komme ind i de filer som de har crypteret med deres konto.

Ashampoo Privacy Protector

OS: Windows (all)
File Size: 1.96MB
License: Free

http://download.com.com/3000-2092-10209845.html?tag=tid

Manse9933

Kommentar
Fra : ll_Blaze_ll

Dato : 13-08-03 13:04

bare glæm der! jeg finder selv noget

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 13-08-03 13:17

Ja,gør du det,god ide.