/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
vurdering af autografer
Fra : dessen
Vist : 2729 gange
100 point
Dato : 11-08-03 20:50

hej jeg har nogle autografer med bl .a kirsten walther,helle virkner, bodil udsen og flere som jeg gerne vil sælge, er der nogen der ved hvad de er værd eller hvor man kan finde ud af det???

dessen

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-08-03 21:25

Helle Virkner og Bodil Udsen er begge nulevende skuespillere. Der er mange, der har deres autograf (incl. undertegnede) de autografer er på nuværende tidspunkt intet værd. Kirsten Walther's autograf er der også mange, der har (incl. undertegnede)
Jeg tror ikke at du kan tjene penge på de autugrafer, de er ikke sjældne nok.

mvh ans

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 11-08-03 22:09

Men se her:
http://www.autograf-salg.onlinesalg.dk/ >autografer>diverse
Ove Sprogøe DKK 600,00

Kommentar
Fra : niss45

Dato : 11-08-03 23:29

Du kan da prøve at kontakte autograf museet 7480 Vildbjerg, mon ikke de er den rette til at fortælle dig lidt mere.

Accepteret svar
Fra : niss45

Modtaget 100 point
Dato : 11-08-03 23:43

Fandt lige adr. som du kan bruge da jeg kom i tanke om det ligger i Skibbild
Skibbild Autografmuseum, Odinsvej 14, Skibbild Tid: 14.00 – 16.00
Turleder: Kaj Jensen Tlf.: 97 13 70 43 Arr.: Skibbild Autograf- museum

Godkendelse af svar
Fra : dessen

Dato : 15-08-03 17:19

Tak for svaret niss45.

de kunne godt nok ikke hjælpe mig på autografmuseumet, men gav tlf nr til en der kunne.
tak for den store hjælp.

kram dessen