/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Tekst til De Nattergales "Tømrersangen"
Fra : kl281160
Vist : 2884 gange
10 point
Dato : 11-08-03 18:47

Jeg søger teksten til "De Nattergales" sang "Tømrersangen"

Accepteret svar
Fra : JudAs.J.LAiR.P

Modtaget 10 point
Dato : 11-08-03 21:24

ha ha, den er skide skæg.... har cd'en et eller andet sted.... kan den helt uden ad, :

Da jeg var lille så var det min drøm, at save i træ og banke søm.
nu er jeg tømresvend jeg har det godt, jeg sover hver nat for jeg arbejder hårdt.

han er tømresvend han har det godt, han sover hver nat for han arbejder hårdt.

hver dag når klokken den bliver 5 kører jeg på min velo hjem, næ det passer ikke for jeg gør et stop jeg skal lige have tanket op.

næ det passer ikke for han gør et stop, han skal lige ha' tanket op.

jeg er tømresvend jeg har det godt...

han er tømresvend han har det godt....

henne i købmandens køledisk, henter jeg mig en herlig fisk. Hjemme tager jeg hofteholdere på og spiser fisken rå

hjemme tager han hofteholdere på og spiser fisken rå.

jeg er...

han er...

Så går jeg i solarium og tager et bad med sæbeskum, så lukker jeg beaty boksen op og lægger en flot makeup.

Så lukker han beaty boksen op, og lægger en flot makeup

jeg er...

han er...

Så tager jeg nylonstrømper på, sort korsæt og hvid bh, jeg har en hobby der gør mig høj, jeg går i dame undertøj.

han har en hobby der gør ham høj, han går i dame undertøj.

mvh
JudAs.J.LAiR.P

Godkendelse af svar
Fra : kl281160

Dato : 11-08-03 22:21

Tak for svaret JudAs.J.LAiR.P.
Så hurtig en reaktion havde jeg ikke ventet
det får du 4 stjerner for.
Med venlig hilsen
kl281160

Kommentar
Fra : JudAs.J.LAiR.P

Dato : 11-08-03 22:29

Mange takker....

*Bukker sig i støvet*