/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
leder efter en bestemt farve
Fra : losder
Vist : 317 gange
80 point
Dato : 11-08-03 18:36

Jeg så en fed scooter her i dag, den var blå, men ikke sådan ligesom normalt, den skinnede ikke sådan som de normalt gør (og den var ikke bare beskidt) nogen der ved hvad den hedder, i må gerne skrive links til billeder med foreslag til hvad i tror det er for en farve.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 11-08-03 18:50

Mat koboltblå
Emesen.

Kommentar
Fra : losder

Dato : 11-08-03 18:54

lyder da meget rigtigt, har du evt. et link med en scooter eller noget som har den farve?

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 90 point
Dato : 11-08-03 19:15

Det var rent gætteværk, og jeg tror den er hjemmemalet, for alle scootere er så vidt jeg ved blanke. Den farve jeg tror det er er her (men det er vist ikke en scooter)
http://www.streamline.dk/calzuro60/koboltbla.html
Og her er forskellige blå:
http://www.aartdevos.dk/web600/colpalet/blaa.htm
Der findes en vespa med den farve, men ingen billede
http://www.suzuki-mc.dk/Information/Priser/Prisliste_scooter45.htm
Emesen.

Kommentar
Fra : losder

Dato : 11-08-03 19:30

ikke helt rigtig, den skal være lysere i hvertfald

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 11-08-03 19:32

Så kan du måske finde den i det mellemste link.
Emesen.

Godkendelse af svar
Fra : losder

Dato : 11-08-03 19:42

kunne ikke lige finde ud af hvordan man kune se farven der, men har fundet ud af det, og det ser lidt ud som den, er lidt svært at se, men jeg tror det, du for i hvertfald point, tak for hjælpen