/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
incredimail
Fra : dengamle
Vist : 1045 gange
100 point
Dato : 11-08-03 16:48

jeg må atter engang spørge efter programmet til incredimail på Dansk

Accepteret svar
Fra : 2603ph

Modtaget 110 point
Dato : 11-08-03 16:53

Hej "dengamle"

Du kan downloade den fra:

http://www.incredimail.com/english/splash.html

Mvh
2603ph

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 11-08-03 16:59

Mig bekendt findes Incredimail ikke på dansk.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 11-08-03 17:30

Kan du huske, hvilket emne du sidst spurgte under? (Dette emne er "kandu"... måske har du spurgt i kategorien "email" eller lignende!) Hvis du kan huske det, klikker du på den kategori, og oppe i højre hjørne på din skærm står der "søg". Der skriver du "incredimail" og så popper dine gamle tråde frem. Du kan også gøre det her under "kandu"... når du skriver incredimail, popper der 3 af dine spørgsmål frem... dette her plus to, der hedder "email". Der vil du finde svaret...igen !

Mvh Christina

Kommentar
Fra : stormfeldt

Dato : 11-08-03 17:39

Du kan også kigge under din historik og finde dine gamle tråde.

Mvh. Stormfeldt

Kommentar
Fra : andersjensen

Dato : 11-08-03 18:18

Kære Gamle

Efter at konen har drevet en incredimail side i et års tid og den nu er nedlagt kan jeg kun sige, at den efter vores erfaring ikke findes i en dansk udgave.

www.yttepigen.dk var danmarks største incredimail side, indtil den lukkede... om den genopstår er en anden snak.....

mvh

admin
http://www.findsvar.dk/

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 11-08-03 20:38

Hej "du gamle"

Nu har jeg siddet og surfet lidt rundt. Og nej, Incredimail findes *ikke* på dansk.

Men hvis du går ind på dette link
http://www.incredimail.com/english/download.html
så kan du ude til højre vælge en Svensk version, hvis det kan hjælpe dig.

Med venlig hilsen
Mone

Godkendelse af svar
Fra : dengamle

Dato : 11-08-03 20:45

Tak for svaret 2603ph.