/ Forside/ Interesser / Helbred / Alternativ behandling / Spørgsmål
10  MuGG3K 570
vandkefir
Fra : atmel
Vist : 1240 gange
20 point
Dato : 11-08-03 16:08

hvordan finder jeg en der vil sælge et stykke vandkefir

Kommentar
Fra : semmer

Dato : 11-08-03 16:39

Har ikke vandkefir

- men finder du den ikke, skulle du måske overveje verdens mest brugte alternative middel, Kombucha svampen, hvoraf du laver kombucha eliksir. Lån evt. på biblioteket "Sådan laves kombucha Eliksir", smager nærmest som herlig æblemost.

En sådan får du uden beregning, ved selvafhentning (f.eks. i Himmerland), eller du kan indbetale kr 40- på konto 1199 0000689246 (giro 068 9246), så sendes den til dig.

Mvh - SEMMER

Accepteret svar
Fra : ALR

Modtaget 30 point
Dato : 11-08-03 16:55

Hej atmel

du kan få noget hos mig- (kbh.K)
alr

Godkendelse af svar
Fra : atmel

Dato : 11-08-03 19:28

Tak for svaret ALR.
Men ALR,vil du maile til mig på jensvh@post5.tele.dk med din adr.
tak. Hilsen Atmel