/ Forside/ Teknologi / Udvikling / ASP / Spørgsmål
10  Random 410
Hosting Script
Fra : Tmpj
Vist : 510 gange
100 point
Dato : 11-01-02 12:01

Nogen der kender et Gratis ASP Script, der kan lve en GeoCities service på ens egen hjemmeside?

Kommentar
Fra : vestergade

Dato : 11-01-02 13:54

Hej Tmpj

Hvad mener du egentlig ??? En form for søgemaskine eller hvad ???

MH
Vestergade

Kommentar
Fra : Tmpj

Dato : 11-01-02 14:44

Jeg mener så man kan lave sin egen hosting service

Kommentar
Fra : vestergade

Dato : 11-01-02 16:10

Jeg er stadig ikke sikker på at jeg har forstået dit spørgsmål. Vil du have at folk kan hoste deres side på din server ?

Hvis det er tilfældet, tror jeg ikke at du finder det script du efterspørger. At drive et webhotel kræver meget mere end bare lige et ASP script.

Kommentar
Fra : Tmpj

Dato : 11-01-02 16:57

Man kan da lave det med et Perl script på 4 filer

Accepteret svar
Fra : vestergade

Modtaget 100 point
Dato : 11-01-02 17:13
Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 11-01-02 19:00

"Tmpj" <Tmpj.news@kandu.dk> wrote in message
news:jtz%7.13099$aS.1782935@news010.worldonline.dk...
> Nogen der kender et Gratis ASP Script, der kan lve en GeoCities service
> på ens egen hjemmeside?k' and Active = 1ra BB

Hvis du formulerer dig lidt mere klart kan det godt være at der er nogen
herinde, der kan hjælpe. Generelt skal folk være bedre til at beskrive deres
problemer eller ønsker, hvis de forventer et brugbart svar. Man skal huske
på at der er en del dygtige folk herinde, som gerne vil hjælpe andre og
bruger meget tid på at dele gratis ud af deres viden. Så må folk også gøre
vilkårene for dem optimale ved at formulere sig klart og præcist.

Hilsner,

Tony

Kommentar
Fra : Tmpj

Dato : 11-01-02 20:28

OK, Det jeg mener er at en service som f.eks. Subnet eller GeoCities som tilbyder gratis webplads til folks hjemmesider, findes der et gratis script i ASP der kan lave en Gratis Webplads service på ens egen hjemmeside?