/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
overclock packebell pc
Fra : x13
Vist : 573 gange
100 point
Dato : 11-08-03 11:44

hejsa
jeg har en packet bell pc med en P4 2.53 ghz cpu og vil gerne høre om der er nogen der har ved noget om overclockning af sådan en og hvordan det skal gøres
M.V.H.
x13

Kommentar
Fra : Poe

Dato : 11-08-03 18:35

Vil stærkt fraråde dig at overglocke med den viden du udviser! Det kræver god viden indenfor køler, montering og selve overglockning!

Og med den computer du har er det vist heller ikke nødvendigt med flere Hz!

Accepteret svar
Fra : phg1

Modtaget 100 point
Dato : 11-08-03 22:45

poe hvis nu manden gerne vil så lad ham dog et par sider hvor du finder en masse info
www.overclocking.dk
www.tweakup.dk

Godkendelse af svar
Fra : x13

Dato : 12-08-03 12:15

Tak for svaret phg1.
det er da godt at du også så mit spg. det var det jeg gerne ville undersøge ,så jeg takker
M.V.H.
x13