/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
fejltagelse!
Fra : Hermannsen
Vist : 506 gange
50 point
Dato : 11-08-03 00:38

Hej!
Jeg er vild med Kandu, men er kommet til at overse, at der var sat et flueben 8kryds) ved en rubrik hvoraf det fremgik at jeg ville få tilsendt mails når der var nyt i emnet "Hvornår får jeg noget fisse"?
Jeg svarede fordi jeg tænkte det var synd for manden. Men jeg er IKKE interesseret i at då mails hvergang der er nyt i hans "sag."!!!
Undskyld at jeg kom til at overse at der var sat dette kryds. Håber i kan hjælpe med at slette det, så jeg IKKE får en hulens masse mails om dette emne, da jeg absolut ikke ønsker det, men blot ville være venlig for en kort stund!

Hermannsen

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 11-08-03 00:45

Hej Hermannsen

Kan du ikke skrive et nyt indlæg til emnet og så fjerne fluebenet?? ...hvis du ikke vil skrive noget, kan du bare sætte en smiley ind

// Toupie

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 11-08-03 01:20

Hej Hermansen

Du behøver slet ikke bringe et nyt indlæg for at undgå
at få flere mails.
Du fjerner bare fluebenet og klikker på "Send".
Så får du ikke flere mails fra den tråd.

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 11-08-03 01:48

ja...det er egentlig sjovt at du spørger, for det flueben fungerer ligesom alle andre flueben, når man mosler med sin computer. Forskellen på dettte og "de andre" er, at der sg. aldrig er nogen, der lægger mærke til kandu´s!!!! Men du har fået nogle gode svar...så ned og klik på det, så det forsvinder!
Mvh

Accepteret svar
Fra : laurenzio

Modtaget 50 point
Dato : 11-08-03 07:59

Hej,
Og sådan gør du hvis du ikke er klar over det.
Klik på alle emner> seksualitet> det spgm. du abonnere på, gå helt ned og fjern somsagt fluebenet og send dit indlæg afsted. Så skulle du ikke høre mere fra den drengerøv.

Mvh
Laurenzio

Godkendelse af svar
Fra : Hermannsen

Dato : 11-08-03 12:39

Tak for svaret laurenzio.