/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Kan Ikke Starte Spillet
Fra : Surf
Vist : 628 gange
50 point
Dato : 11-01-02 09:15

når jeg vil starte et bestemt spil som jeg lige har kødt her i julen så får jeg denne her meddelsel

unable to load function: FT_THUNK(KERNEL32.dll)

hvad er der galt og hvorfor kan jeg ikke spille spillet og til alle sidst har det noget med windows xp at gøre

håber at i kan hjælpe mig

Kommentar
Fra : briani

Dato : 11-01-02 09:29

Hej Surf
Mon ikke du skal se at få afsluttet alle de andre spørgsmål du har liggende-før du kan forvente at få nye svar
MVH Brian

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 11-01-02 09:44

til brian

hvad mener du jeg har da afsluter de spørgsmål som jeg kan
og tag så istedet at svare på mit spørgsmål ikk

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 11-01-02 09:24

Det ville gøre det meget nemmere at genkende fejlen hvis du skriver hvad
spillet hedder.

"Surf" <Surf.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:N1x%7.17944$Zm5.1672493@news000.worldonline.dk...
> når jeg vil starte et bestemt spil som jeg lige har kødt her i julen så
> får jeg denne her meddelsel
>
> unable to load function: FT_THUNK(KERNEL32.dll)
>
> hvad er der galt og hvorfor kan jeg ikke spille spillet og til alle
> sidst har det noget med windows xp at gøre
>
> håber at i kan hjælpe mig
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : briani

Dato : 11-01-02 09:48

Hej Surf
De spørgsmål du have liggende har du først lige afsluttet NU da jeg bad dig om det-
det var det jeg mente med min kommentar
Brian

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 11-01-02 09:55

spillet navn er rock manager

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 11-01-02 10:29

Surf wrote:

> når jeg vil starte et bestemt spil som jeg lige har kødt her i julen så
> får jeg denne her meddelsel
>
> unable to load function: FT_THUNK(KERNEL32.dll)
>
> hvad er der galt og hvorfor kan jeg ikke spille spillet og til alle
> sidst har det noget med windows xp at gøre
>

Sikkert.

>
> håber at i kan hjælpe mig
>

Kig på producentens hjemmeside, på microsofts hjemmeside og i tidligere
indlæg - der er mange tråde om et bestemt spil.

Mvh

Bruno

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 11-01-02 11:20

okay der var en person der skrev dette her i en anden forum

1. Hvilket spil drejer det sig om?
2. Har du downloadet en evt. patch?
3. Har du af- og geninstalleret spillet?
4. Har du checket at dit produkt nu er kompatibelt med Windows XP?
5. Har du læst i Readme.TXT - Troubleshoot afsnitet ?
6. Har du læst Known Issues and Prb. på Producentens hjemmeside?

Og jeg svare ham så med dette

1. rock manager
2. der er ikke kommet nogen inu
3. ja
4. ja for jeg har kunne spillet det før
5. ders help files er ikke til noget hjælp
6. hvad skulle det hjælpe for

og hvad betyde den besked jeg har fået

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 11-01-02 12:47

"Surf" <Surf.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:N1x%7.17944$Zm5.1672493@news000.worldonline.dk...
> når jeg vil starte et bestemt spil som jeg lige har kødt her i julen så
> får jeg denne her meddelsel
>
> unable to load function: FT_THUNK(KERNEL32.dll)
Prøv at læse på www.ntcompatible.com . Det betyder at spillet ikke er
kompatibelt med NT og Win XP er baseret på NT kernen
Prøv at køre spillet i Windows 98 kompatibilitet det kan måske hjælpe.
Ellers må du jo returnere spillet :(

Michael
--
Who is General Failure and why is he reading my harddrive ?
--

>
> hvad er der galt og hvorfor kan jeg ikke spille spillet og til alle
> sidst har det noget med windows xp at gøre
>
> håber at i kan hjælpe mig
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 11-01-02 16:33

lige plulig virket spillet godt igen jeg hade den nemlig på windows 98/me kompatibilitet mode så nu har jeg slukket for den så den selv vægle hvad for et kompatibilitet mode den vil spille i

jeg siger derfor mange tak til jer der kom med et lommentar til mit spørgsmål

MVH Surf

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 11-01-02 19:45

til dem der læse den her

det vise sig nu at det var kompatibilitet tilstand windows 98/wimdows me at den komt med den meddelsel eller fejl besked

så det vil sige at da jeg satte fluebennet til igen så kun den godt starte
ja jeg ved det lyde vanvigttig men det er altså sandt hvad jeg skriver

så det var alt folkes

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 13-01-02 14:57

jeg har faft det samme problem med et spil men da spillet er købt før
jeg fik winxp så er det ikke muligt at få det byttet
..
jeg har forsøgt mig med et inlæg i denne gruppe for at få hjælp
men der var ingen der svaret på det indlæg, har også søgt efter et svar
hos ms. og sierra, uden held.
palle

Michael Petersen wrote:

> "Surf" <Surf.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> news:N1x%7.17944$Zm5.1672493@news000.worldonline.dk...
>
>>når jeg vil starte et bestemt spil som jeg lige har kødt her i julen så
>>får jeg denne her meddelsel
>>
>>unable to load function: FT_THUNK(KERNEL32.dll)
>>
> Prøv at læse på www.ntcompatible.com . Det betyder at spillet ikke er
> kompatibelt med NT og Win XP er baseret på NT kernen
> Prøv at køre spillet i Windows 98 kompatibilitet det kan måske hjælpe.
> Ellers må du jo returnere spillet :(
>
> Michael
> --
> Who is General Failure and why is he reading my harddrive ?
> --
>
>>hvad er der galt og hvorfor kan jeg ikke spille spillet og til alle
>>sidst har det noget med windows xp at gøre
>>
>>håber at i kan hjælpe mig
>>
>>--
>>Leveret af:
>>http://www.kandu.dk/
>>"Vejen til en hurtig løsning"
>>
>

Kommentar
Fra : UFH

Dato : 17-05-02 09:22

Hej Surf

Det behøves ikke at være dit XP, det kan godt være fordi din .dll fil er blevet smadret af nogle andre filer på din comp. Har selv haft problemmet, så geninstallerede jeg bare min comp. det hjalp. Eller som sagt tidligere tjæk lige om det overhovedet er XP/NT konfertibel.

[UFH]Arch-Devil

Accepteret svar
Fra : zonker

Modtaget 50 point
Dato : 14-07-02 07:18

Hvis spørgsmålet er løst må du gerne være sød at lukke dette ??

Godkendelse af svar
Fra : Surf

Dato : 17-04-06 16:15

Tak for svaret zonker.