/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
HHHJJJÆÆÆLLLPPP!!!
Fra : jackaske
Vist : 457 gange
200 point
Dato : 10-08-03 17:32

jeg spiller battlefield 1942 the road to rome og turbo mod.
er der nogen der ved hvordan man får "RTR" baner til at virke i turbo mod?
eller kender koder til "RTR"?

På forhånd tak!!!!!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 10-08-03 22:25

Prøv på dette forum, ganske vist på norsk, men det ser ud til at være for spillefugle.
forum.gamer.no/viewforum.php?forum=52&6808
Emesen.

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 200 point
Dato : 11-08-03 09:38

http://www.fileplanet.com/ er også et godt sted at kigge.

Iøvrigt er der meget større sandsynlighed for at du får et brugbart svar, hvis du stiller spørgsmålet under kategorien : Computerspil http://kandu.dk/dk/emne/20220

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 11-08-03 09:40

Prøv det her link. Du finder ikke cheats til Road to Rome, men du kan vel bruge de originale fra Battlefield 1942.

http://www.gamewinners.com/DOSWIN/blbattlefield1942.htm

Ellers kan du bare gå på www.gamefaqs.com og finde (næsten) alle cheats der findes til (næsten) alle spil.

Hyg dig..!

Mikael

Kommentar
Fra : jackaske

Dato : 11-08-03 14:56

SSSSSSSSSSSSSSSUT miKKKKAeL

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 11-08-03 16:07

??????? hvorfor nu den tone..????

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 11-08-03 16:10

hmmm.

Kommentar
Fra : jackaske

Dato : 13-08-03 21:31

sorry en idiot ved mit tastatur

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 08-09-03 16:32

Ville det ikke være en ide at give point til en af svarene.:? så får du jo også point hvergang en læser dit besvarede spørgsmål.:!

Mikael

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 12-02-04 12:42

ingen point uddelt endnu..? Hvad med atgive et af svarene de lovede points..?

Mikael

Godkendelse af svar
Fra : jackaske

Dato : 17-02-04 14:59

Tak for svaret molokyle.