/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Santorini bog
Fra : emesen
Vist : 570 gange
200 point
Dato : 10-08-03 16:43

Jeg har ledt og ledt, men en bog på dansk om Santorini kan jeg ikke finde.
Min kone siger at jeg er et fjols når jeg ikke kan finde sådan en på "nettet".
Har hun ret?
Emesen.

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 10-08-03 17:02

http://www.rejs-og-se.dk/santorini.htm

En bog er det godt nok ikke, men der er da lidt læsestof, som måske kan bruges.

Hilsen
Grethe

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-08-03 17:23

Emesen din kone har ret.

ans

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 10-08-03 17:23

Tak for lidt læsestof - men "øvrigheden" vil ha' en bog.
Emesen.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 10-08-03 17:34

Ja det tænkte jeg nok, det siger hun også selv.
Det ku' ellers være lækkert hvis hun ikke får ret.
Emesen.

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 10-08-03 17:36

Så er det nærmeste nok Politikkens rejsehånbøger - der er en der omhandler de Græske øer, men om Santorini er nævnt, ved jeg ikke, har den ikke. Men har andre af disse bøger, og de er rigtig gode, og der kommer hele tiden nye til, så måske også engang "Turen går til Santorini" kommer.

Grethe

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-08-03 17:45

Emesen

Hvis nu en bruger finder en bog om Santorini på nettet. Hvem har så ret?

ans

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 10-08-03 17:49

Jeg fortæller ikke at jeg fik hjælp.
Så det har jeg.

Accepteret svar
Fra : grethes

Modtaget 200 point
Dato : 10-08-03 19:12

Der findes bøger, flest på engelsk, men en enkelt på dansk, hvad den så indeholder?? det er lidt svært at se. Men kig her
http://www.saxo.dk/P00.m4n?main=1&shop=2 ved så ikke om det kan bruges, men måske et forsøg værd. Må da være lidt træls og gå rundt og være stemplet som et fjols.

Grethe

Godkendelse af svar
Fra : emesen

Dato : 10-08-03 19:27

Tak for svaret grethes. Jeg har allerede bestilt bogen.
Nu vil jeg luske ind og fortælle hvor dygtig jeg er til at find noget på nettet.
Jeg håber ikke der er nogen der sladrer.
Emesen.

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 11-08-03 18:51

Tak for det emesen. Men jeg er nu lidt nysgerrig efter at høre slutningen på historien.......og, hvad bogen indeholder? for det ved jeg ikke spor om, men der fantes en bog på dansk, som du efterlyste....om det så kun er et kort over Santorini?? eller hvad??? Det kan du måske fortælle om nogle dage.

Hilsen
Grethe

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 11-08-03 18:55

Jeg vil berette - og jeg er også spændt på indholdet.
Emesen.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 15-08-03 15:21

Hej Eyvind christensen
Tak for din bestilling.
Dit bestillingsnummer er : 2100094
VI har følgende information omkring din bestilling :
- Santorini 1:30.000
Forlaget har desværre meddelt at ovenstående titel er udgået og vil ikke
kunne leveres. Vi har derfor automatisk afbestilt bogen.
Såfremt du havde bestilt andre bøger samtidigt med den ovestående bog,
vil de resterende naturligvis blive leveret.
Vi beklager, at vi ikke tidligere har kunne give retvisende information
omkring bogen. Vi håber alligevel, at kunne være behjælpelig en anden gang
Med venlig hilsen
SAXO.COM - din boghandel på nettet!
Ja - det var så den sørgelige beretning
Så jeg bliver nok nødt til at indrømme - jeg er et fjols
Eyvind.