/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Efterlysning
Fra : jysch
Vist : 404 gange
50 point
Dato : 10-08-03 15:37

For mange år siden havde jeg et grafikprogram, som kunne dele et billede op i lag, dvs at man kunne skille et billede af helt ned til mindste detalje.

Jeg efterlyser sådan et program igen.

Jeg har godt nok et pagemaker 6.0, men det vil ikke køre da jeg har XP.

Det skal helst være på dansk.

Jysch

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 60 point
Dato : 10-08-03 16:07

Paint shop pro kan.
Corel draw kan
Emesen.

Kommentar
Fra : itgrafen

Dato : 10-08-03 16:33

Photoshop kan

Itgrafen

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 10-08-03 17:03

PageMaker 6.0 kan da sagtens køre på WinXP, men du kan ikke bruge det i denne forbindelse

Kommentar
Fra : Leon85

Dato : 27-08-03 10:22

Nu ved jeg ikke, hvad du mener helt præcist, men jeg har selv Canvas 6, hvor man også kan skille billedet/tegning ned til mindste detalje. Programmet er desværre ikke på dansk.
Du kan kigge mere på: www.deneba.com

Kommentar
Fra : anders_bak

Dato : 02-09-03 14:54

hvad mener du med at det ikke vil køre ? vil det ikke køre, eller kan du ikke instalere det ?

Godkendelse af svar
Fra : jysch

Dato : 15-11-03 21:24

Tak for svaret emesen.