/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Svcd med danske undertekster
Fra : benjabenja
Vist : 351 gange
300 point
Dato : 10-08-03 15:24

HEj jeg har downloadet matrix-reloaded som ligger i bin og cue filer og jeg har downloadet de danske undertekster til men jeg kan ikke finde ud af at sætte dem sammen så jeg kan afspille svcd med danske undertekster på min dvd Hjæælp mig og helst hvis i kunne give mig guiden på dansk

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 10-08-03 15:32

Du kan ikke få dem over på din dvd sådan bare lige, så skal du igang med en meget besværlig konventerings process!

Kommentar
Fra : VMEK

Dato : 10-08-03 16:44

Som Jon skriver er det ikke sådan lige at gøre.
Hvis du har mod på det er der nogle rimelig gode guides på http://www.dvdrip.dk/

Lad os høre hvordan det går...

/VMEK

Kommentar
Fra : lionpar

Dato : 11-08-03 12:20

Hallo.
Man kan godt sætte undertekster på sin (s)vcd det vil sige at man laver dem selektive, så man kan slå dem fra og til, dette virker dog ikke på alle dvd-afspillere.De fleste billige dvd-afspillere kan dog overraskende klare dette. Smut forbi
disse links. Her er en masse guide til alt der har med avi,svcd.vcd og dvd, her er også et godt forum.
De værktøjer finder du på http://www.dvdrhelp.com/ under tools.

http://www.dvdrhelp.com/
http://www.dvdrhelp.com/forum/userguides/153058.php ( sæt under tekster på film)
http://www.how-to-convert.com/ask_us/a7042003.htm ( sæt under tekster på film)

Håber dette er en hjælp.
Held og Lykke
lionpar

Kommentar
Fra : benjabenja

Dato : 11-08-03 17:09

hey jeg har prøvet det du skriver men virker ikke og jeg ville gerne have fat i nogle der selv har erfaring med det håber der er nogen nu forøger jeg pointene med 100

Kommentar
Fra : benjabenja

Dato : 18-08-03 21:31

HEy jeg ryger og damper her jeg ville have et svar jeg mangler det bare så meget

Kommentar
Fra : benjabenja

Dato : 18-08-03 21:32

HEy jeg ryger og damper her. jeg ville have et svar jeg mangler det bare så meget

Kommentar
Fra : benjabenja

Dato : 18-08-03 21:32

HEy jeg ryger og damper her. jeg ville have et svar jeg mangler det bare så meget

Kommentar
Fra : DK2003_Ratata

Dato : 02-09-03 11:05

Til benjabenja
Kommentar kommentar kommentar Du vil så gerne ha svar på så meget. hvad med du prøvet noget af det der
Kan du ikke finde ud af det har du et problem.
Problemmer løser ikke sig selv. Du bliver nødt til at forsøge selv.
Kan da se at par fine indlæg til dig..
Hvis du vil videre med din tekster med du gøre noget selv.
Erfaring komme hvis man prøver..
Hilsen [DK]2003_Ratata . DC ADM .

Kommentar
Fra : total_iorden

Dato : 02-10-03 12:29

HeY Benjabenja! Hvor har du downloaded underteksterne henne???
Hilsen Chrille

Kommentar
Fra : benjabenja

Dato : 02-10-03 18:51

Det kan jeg ikke sige. henvisende dybe link til noget er strafbart men prøv emule. www.sharereactor.com her kan du finde dem men du skal nok lige ind på forummet og snakke lidt med dem

Kommentar
Fra : rhellum

Dato : 14-10-03 20:53

til lionpar
Nu spørger benjamin jo sådan set om man kan sætte underteksterne på filmen når han har den liggende i .cue og .bin fil, jeg tror han mener om man på nogen måde kan splejse filerne sammen, for at så underteksterne kommer frem på filmen...

De links du giver er guides til hvordan du sætter undertekster på SVCD film, altså bare mpeg filer, jeg tror ikke det er det svar han søger...

Kort sagt, kan man proppe undertekster direkte på .cue og .bin filer, uden at skulle pakke ud lave om, og konvertere format, og pis og papir :D

hilsen
Rasmus Hellum

Kommentar
Fra : lionpar

Dato : 15-10-03 11:28

TIL : rhellum
Nej man kan ikke sætte undertekster på bin&cue.
Bin&cue er et image af en CD dvs. en kopi af en cd bit for bit, det eneste man kan gøre ved det er at brænde
den til cd eller rippe den til .mpeg ved at "mounte" den ved hjælp af Daemon tool.
hilsen
lionpar

Kommentar
Fra : benjabenja

Dato : 15-10-03 13:07

nej jeg har fundet en anden mulighed lionpar. du kan bruge isobuster med den kan du ændre på hvad der ligger på image filen. men min dvd understøtter ikke undertekster på svcd så jeg har faktisk selv fundet mit svar. Men ellers tak for de mange der har ligget en kommentar

Kommentar
Fra : rhellum

Dato : 15-10-03 18:39

til benjabenja
Efter at have hentet isobuster og forsøgt at finde ud af hvordan jeg adder undertekster til mine film, som ligger i .cue og .bin filer har jeg nu givet op..

Så jeg ville høre om du eventuelt ville hjælpe mig med hvordan jeg gør dette...

Håber du vil hjælpe, da jeg virkelig ville elske at kunne smække subs på mine film.

Messenger: rasmushellum@hotmail.com

hvis du vil hjælpe mig
På forhånd tak

Kommentar
Fra : benjabenja

Dato : 16-10-03 17:33

Je har nu tilføjet dig til min msn, men hvis du ikke kommer på msn. Jeg ligger lige et link til hvordan man gør : http://forum.sharereactor.com/viewtopic.php?t=171631 her er det så håber det kan hjælpe jer derude.

jeg har også lavet en guide på sharereacttor bare spørg hvis i er inttereseret Det er til avitosvcd