/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
compaq presario 1260 batteri
Fra : bohart
Vist : 210 gange
20 point
Dato : 10-08-03 15:05

min compaq 1260 lader kun til 20%(i følge xp) og 25-50% i følge batteriet
det hele virkede da jeg kørte win98 men ikke under xp jeg har prøvet med win98
igen men NEJ HJÆLP???

Kommentar
Fra : Quiw

Dato : 25-05-04 20:35

Hey - har nøjagtig samme model.... Kan desværre ikke hjælpe dig på dit spørgsmål.. Men læste at du havde Xp inde på din.. måske kunne du løse mit.. :)
- Har 98 inde lige nu.. Men how the **** Får jeg Xp ind ? den godtager ikke min Cd... den køre bare op normalt som var drevet tomt... Og ja den er sat på i bios til det og det virker fint med andre cd´er.. :)
- Hvordan fik du dit ind ? :P

Kommentar
Fra : bohart

Dato : 20-06-04 11:46

hej den xp jeg lade ind var en orginal men jeg var nød til at slette det hele først og så ligge win95 ind og så xp(jeg kunne heller ikke fra 98 til xp) og det virkede men det tager fanme lang tid,håber det virker men skriv hvis det ikke gør.
held og lykke med det

Kommentar
Fra : Quiw

Dato : 20-06-04 17:44

Hehe fik det faktisk banket sammen inden du nåede at svare... Jeg sad og stenede og latterligt nok virkede det som 1 ud af 1000 gange :P
- Men nu virker det.. Nu er mit næste problem at få net på den :P Men det finder jeg nok ud af... Tak anyways

Kommentar
Fra : Quiw

Dato : 20-06-04 17:48

Og nu vi er igang... Min lader sgu også kun op til 40 eller noget ifølge windows.. :P

Kommentar
Fra : bohart

Dato : 20-06-04 19:12

prøv at aflade den under fejlsikker tilstand til den selv slukker og så tager du batteriet ud og holder tænd knappen inde i 3 sek. det virkede i starten hos mig men nu er mit batteri nok smadret

Kommentar
Fra : Quiw

Dato : 21-06-04 13:27

Hehe tjaeh.. Men nu er mit batteri heller ikke det vigtigste.. Bare det kan holde sig i en times tid... Så er jeg tilfreds :)
- tænkte på.. Da du købte din eller skaffede den hvor det nu var fra... Fulgte der et PCMCIA Fast ethernet adapter med til det ? ... Har nemlig problemer med at finde driver til den..

Kommentar
Fra : bohart