/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Link til fuld msn messenger
Fra : dan_a
Vist : 442 gange
100 point
Dato : 10-08-03 14:57

jeg skal bruge at link til:

msn messenger til win 95
msn messenger til win me
msn messenger til win 2k
msn messenger til win xp
msn messenger til win 98

og det skal være fuld versioner! svar venligst hurtigt

Kommentar
Fra : niss45

Dato : 10-08-03 15:09

http://www.msn.dk/default.asp
Her kan du downloade messenger , linket står i nederste højre hjørne..mon ikke du kan finde det du søger der ??

Kommentar
Fra : Bernsted

Dato : 10-08-03 15:10

http://messenger.msn.dk/ og det er fuld version 6.0 på dansk.
Den finder selv ud af versionen ved at se, hvilket styresystem, der henter den.

Kommentar
Fra : dan_a

Dato : 10-08-03 15:13

Det der kan jeg ikke bruge til en skid, jeg skla bruge direkte links til de fulde versioner af msn, ikke det der pis hvor man kun henter en fil som når man åbner den så henter den resten

Kommentar
Fra : dan_a

Dato : 10-08-03 15:13

Det der kan jeg ikke bruge til en skid, jeg skla bruge direkte links til de fulde versioner af msn, ikke det der pis hvor man kun henter en fil som når man åbner den så henter den resten

Accepteret svar
Fra : dk

Modtaget 110 point
Dato : 10-08-03 15:17

fuld version 6.0 på dansk
passer til win/2k/xp/me/98
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=370d8d15-8080-4663-a95e-d1ea42ea928f&displaylang=da

der ydes ikke support/download til win 95 mere

Kommentar
Fra : dan_a

Dato : 10-08-03 15:20

tak!

Godkendelse af svar
Fra : dan_a

Dato : 10-08-03 15:21

Tak for svaret dk.

Kommentar
Fra : semmer

Dato : 10-08-03 15:54

Dan: Det der kan jeg ikke bruge til en skid, jeg skla bruge direkte links til de fulde versioner af msn, ikke det der pis hvor man kun henter en fil som når man åbner den så henter den resten.

Semmer: Sikke dig et avanceret sprogbrug!!!
Taler I virkelig sådan hjemme hos jer, eller er det kun over for fremmede?

Mvh - SEMMER

Kommentar
Fra : stormfeldt

Dato : 10-08-03 15:59

Semmer skal nok være mange der får lyst til at hjælpe dan_a fremover.

Hilsen Stormfeldt

Kommentar
Fra : dan_a

Dato : 10-08-03 17:07

Bliver bare ldit sur når folk ikke læser hvad jeg skriver, der stod fuld version, og der stod jeg skulle bruge et link, ved da godt selv at jeg kan hente det på msn, men jeg kunne ikke lige finde det, så hjælper det jo ikke noget at han skriver msn.dk