/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Grafikkort til analog video
Fra : jon3rup
Vist : 303 gange
150 point
Dato : 10-08-03 14:16

Jeg er på jagt efter et godt men ikke for dyrt grafikkort med tv-in, således at jeg kan få mine analoge videooptagelser ind på computeren til redigering. hvad kræver det af grafikkortet udover en s-vhs indgang, hvis den digitale kvalitet af mine analoge optagelser skal være god?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 10-08-03 16:24
Kommentar
Fra : gandalf18

Dato : 17-08-03 15:25

er et "Asus AGP-V7700 GeForce2 GTS Deluxe TV-In/Out Retail" med 32mb godt nok til 384kr med fragt og der plejer og følge stik og sådan noget med eller kan du bare se hvilke stik du skal have og så gå ned i en hi/fi butik eller bare bilka de har dem

og andre graffik kort tjek www.edbpriser.dk hvis du vil have noget som yder lidt mere men så koster det også lidt mere