/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Outlook 2002 lang tid om at starte...
Fra : VMEK
Vist : 452 gange
300 point
Dato : 10-08-03 13:56

Har lige installeret Office XP på mine forældres PC (Windows XP Pro).
Problemet er at Outlook er ca. 30 sekunder om at åbne.

Jeg har fjernet tjektegnet i Funktioner > Indstillinger > Faneblandet Andet > Aktiver onlinemeddelelser i Microsoft Outlook
Jeg har også fjernet tjektegnet i "Enable Office plug-in" i Norton Antivirus 2003

PC'en er 1 GHz med 512 Mb RAM, så hardwaren burde være i orden.

Andre der kender til problemet ?

/VMEK

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 10-08-03 14:02

Hey

kan desværre ikke hjælpe men kan bare sige at jeg har samme problem.. men det er kommet efterhånden det var der ikke i starten.. nogle gange er det kun første gang det skal åbnes og så åbner detmed det samme resten ad gangene men nogle gange er det hver gang at det tager en evighed om at åbne og jeg har en pentium4 2,0ghz og 512 ddr ram så det skulle heller ikke være problemet her..

Og det er virkelig irriterende så glæder mig til at se om der kommer nogle komentarer..

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : Malik

Dato : 01-09-03 10:24

Jeg har haft samme problem mange gange og er derfor gået over til at Installeret Win XP Pro. Så har jeg ingen problemer med Microsoft Outlook. Hvad det skyldes ved jeg ikke da jeg har tjekket Microsoft Outlook på kryds og tværs. Hilsen Malik

Kommentar
Fra : Malik

Dato : 01-09-03 10:24

Jeg har haft samme problem mange gange og er derfor gået over til at Installeret Win XP Pro. Så har jeg ingen problemer med Microsoft Outlook. Hvad det skyldes ved jeg ikke da jeg har tjekket Microsoft Outlook på kryds og tværs. Hilsen Malik

Kommentar
Fra : Malik

Dato : 01-09-03 10:24

Jeg har haft samme problem mange gange og er derfor gået over til at Installeret Win XP Pro. Så har jeg ingen problemer med Microsoft Outlook. Hvad det skyldes ved jeg ikke da jeg har tjekket Microsoft Outlook på kryds og tværs. Hilsen Malik

Kommentar
Fra : VMEK

Dato : 01-09-03 10:39

Hvis du læser allerførste linie i mit spørgsmål, vil du se at jeg kører Win XP Åro

/VMEK

Kommentar
Fra : VMEK

Dato : 01-09-03 10:42

Åro = Pro

/VMEK

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 14-10-03 10:18

prøv at lave en scanning der undersøger for ødelagte/defekte systemfiler og reparerer samme.
Start -> Kør -> sfc /scannow (Husk mellemrum efter sfc og hav din WinXP-cd klar)