/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Ikoner på skrivebord....
Fra : qviim
Vist : 494 gange
50 point
Dato : 09-08-03 22:14

Mine ikoner på skrivebordet ser lidt underlige ud... det er som der er en hvid kan omkring dem og så er der en hvid kasse run dt om teksten og det er lidt iriterende... NOGEN DER KAN HJÆLPE???

Qviim - Kører med XP prof...

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 09-08-03 22:21

Start menu kontrolpanel>system>avanceret>ydeevne>indstillinger>sæt et flueben
i brug skygger under iconer på skrivebord.

Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 09-08-03 22:24

brug skygger til iconer på skrivebord

Kommentar
Fra : qviim

Dato : 09-08-03 23:06

det hjalp ikke...

Kommentar
Fra : VMEK

Dato : 10-08-03 03:20

Hent Microsoft PowerToys for Windows XP
http://www.microsoft.com/windowsxp/pro/downloads/powertoys.asp

1. Installer powertoys
2. Start TweakUI for Windows XP (Ligger i Start > PowerToys for Windows XP)
3. Vælg Repair (Nederst i "træet")
4. Vælg Rebuild Icons
5. Tryk Repair Now

/VMEK

Kommentar
Fra : lengberg

Dato : 10-08-03 05:25

qviim> Har tweakui hjulpet?

Kommentar
Fra : qviim

Dato : 10-08-03 16:49

vil hente det nu...

Kommentar
Fra : qviim

Dato : 10-08-03 16:53

Hvilken skal jeg vælge???

Kommentar
Fra : qviim

Dato : 10-08-03 16:58

Nu, har jeg fundet ud af det men det har ikke hjulpet...

Kommentar
Fra : lengberg

Dato : 10-08-03 17:37

Så prøv Transtext fra: www.chaossoft.com/trtext.shtml
Så skal du slå skyggerne fra igen, og det er muligt at du skal over til- juster til bedste ydelse, men så kan du også skifte tekstfarverne.
Hvis det kun er de hvide tingester du vil af med vælger du- bedste udseende, men det ta´r lidt ydelse, hvis du ikke har så meget ram.

Kommentar
Fra : lengberg

Dato : 12-08-03 09:34

qviim>Virker det nu

Kommentar
Fra : qviim

Dato : 11-09-03 12:55

kan ikke finde ud af hvor jeg downloader, kan du ikke ligge et direkte link til downloading?

Kommentar
Fra : lengberg

Dato : 11-09-03 13:09

Du ruller ned på siden til der står -Download links, så henter du en Zip fil