/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
hp photosmart 7350
Fra : janh
Vist : 548 gange
100 point
Dato : 09-08-03 19:01

har lige købt denne model, den er instaleret lige efter bogen, men der kommer hele tiden besked på at print cartridge cradle is stuck clear jam and press ok,
kan ikke finde fejl eller andet der skulle gøre så den ikke skulle du
hilsen
jan

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 09-08-03 19:07

Det er din farvepatron den snakker om, sidder den på plads.
Emesen.

Kommentar
Fra : janh

Dato : 09-08-03 19:15

den sidder som den skal, som sagt helt ny

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 09-08-03 19:19

har du selv sat skivehoveder og blækpartron?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 09-08-03 19:22

cartridge cradle is stuck cradle = vugge/holder - der sidder noget i klemme.
Prøv at tage din patron op. sidder der beskyttelses tape på, så den ikke kommer på plads eller er der noget i klemme.
Emesen.

Kommentar
Fra : janh

Dato : 09-08-03 19:32

der er ikke noget at se, tapen er fjernet der skulle ikke sidde noget i klemme, de sidder rigtig i, men ok kan jeg ikke få den i gang så må hp ta over på mandag

Kommentar
Fra : per0702

Dato : 09-08-03 19:58

Har en magen til. Kig MEGET nøje efter om der ikke er lidt af transportsikringen tilbage eller lidt tape.
Mange hilsner
Per0702

Kommentar
Fra : janh

Dato : 09-08-03 22:06

hvor sidder transport sikringen, da jeg kun har taget tapen af hvor der sad tape, der sidder et stykke gråt plastig på ca 15 cm er det den, ca 1 cm høj, bag den er der et stk plastig 2*3 cm

Accepteret svar
Fra : per0702

Modtaget 100 point
Dato : 10-08-03 09:22

Jeg kan ikke huske hvordan den så ud, - men, når du har sat strøm og USB til og åbner frontdækslet, så skal vognen med blækpatronerne kører frem til midten. Hvis ikke de gør det, sidder der noget i klemme og det kan være det du beskriver. I øvrigt kan ud se, at det ikke ligner de andre dele af maskinen.
Hvis ikke det er skruet fast eller sat på med tape, så tag det ud og prøv igen.
Med venlig hilsen
Per0702.

Kommentar
Fra : janh

Dato : 10-08-03 19:01

Hej alle
tak for alle svar. Der var noget galt med selve printeren,afleverede den i kvikly hvor der var åbent idag, deres edb sælger kunne heller ikke få den til at virke, så jeg fik pengene tilbage da de ikke havde flere. køber en ny i næste uge.
så tak for hjælpen

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 10-08-03 19:09

Tillykke med det.
Emesen.

Kommentar
Fra : janh

Dato : 12-08-03 00:04

har købt en ny af samme mærke, ingen problemmer kørte lige lige ind laver flotte billeder.
jeg ved ikke hvordan jeg skal afslutte så både emesen og per0702 kan evt dele point
jan

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-08-03 07:47

Det er nemt per0702 var nok tættest på
Emesen

Kommentar
Fra : per0702

Dato : 12-08-03 08:00

Jeg bliver helt flov, - det var gammel erfarring også med andre printere.
Med venlig hilsen
Per0702

Godkendelse af svar
Fra : janh

Dato : 12-08-03 16:32

Tak for svaret per0702.