/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
sms-hukommelse 3510i
Fra : Kjeldbjerg
Vist : 334 gange
100 point
Dato : 09-08-03 16:36

jeg overvejer at købe en 3510i, men kan ikke finde noget information om hvor mange sms'er der kan ligge på telefonen?

Kommentar
Fra : VMEK

Dato : 09-08-03 17:31

Hmmm...jeg kan heller ikke rigtig finde noget specifikt - kun dette:
Delt hukommelse.
Følgende funktioner i telefonen kan dele hukommelse: Telefonbog, tekstbeskeder og MMS-beskeder, billeder og ringetoner i galleriet, kalenderbemærkninger og
opgaveliste samt Java-spil og -programmer. Brug af sådanne funktioner kan reducere den tilgængelige hukommelse for funktioner, som deler hukommelse.
Dette gælder specielt, hvis funktionerne bruges meget (selvom nogle af funktionerne måske har en bestemt mængde hukommelse tildelt ud over den
mængde hukommelse, som deles med andre funktioner). Hvis du f.eks. gemmer mange billeder, java-programmer osv., kan de fylde hele den delte hukommelse,
og telefonen viser muligvis en meddelelse om, at hukommelsen er fuld. I dette tilfælde skal du slette nogle af de oplysninger eller poster, der er gemt i den delte hukommelse op, før du fortsætter.

Vær opmærksom på at en del bruger har haft problemer med netop 3510i.
Læs mere om det her: http://mobildebat.gpserver.dk/viewtopic.php?t=5468

/VMEK

Kommentar
Fra : Boozer

Dato : 09-08-03 17:31

Den kan indeholde 50 sms'er se her: http://www.eurotel.cz/site/en/phones/mobiles.html?phoneId=205

MVH Boozer

Kommentar
Fra : Boozer

Dato : 09-08-03 17:34

Skriv dette i google og du får nogle sider om den: nokia 3510i sms memory

Accepteret svar
Fra : Boozer

Modtaget 110 point
Dato : 09-08-03 17:36

Er lige blevet forvirret. En anden side siger at den kan indeholde 150

http://www.infosyncworld.com/hardware/mobilephones/specs/47.html

Du kan jo bare gå ind i en hvilken som helst elektronik butik og spørge dem om det.

Kommentar
Fra : HanSSoN

Dato : 09-08-03 17:40

jaaa jeg fant det 150 smsér haha

Kommentar
Fra : HanSSoN

Dato : 09-08-03 17:41
Kommentar
Fra : HanSSoN

Dato : 09-08-03 17:42

satan der var lig pludslig mang der har svaret lol

Godkendelse af svar
Fra : Kjeldbjerg

Dato : 09-08-03 18:09

Tak for svaret Boozer.
der var en del svar at vælge imellem, men valgte det her pga. der var et link til en god side med info.

Kommentar
Fra : Boozer

Dato : 09-08-03 19:21

Det var så lidt