/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
At lukke et spørgsmål...
Fra : VMEK
Vist : 434 gange
5 point
Dato : 09-08-03 15:36

Hvordan lukker man et spørgsmål når man har fået svaret...?

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 09-08-03 15:37

I øverste høre hjørne over dit spgsm., står accepter svar, det klikker du på.

mvh
Bantam

Kommentar
Fra : VMEK

Dato : 09-08-03 15:50

OK....nu er det bare sådan at jeg selv har fundet svaret.
Er det ikke muligt blot at lukke spørgsmålet - eller måske at give kun nogle at pointene til de "halve" svar.

Kig evt. på spørgsmålet:
http://www.kandu.dk/dk/spg/19962

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 09-08-03 15:53

Nej, du kan ikke lukke spørgsmålet uden at vælge en kommentar som svar.
Ejheller kan du fordele pointene mellem flere.
Du er nødt til at udvælge èn kommentar, som får det hele.

Accepteret svar
Fra : bantam

Modtaget 15 point
Dato : 09-08-03 15:56

Du kan ikke acceptere dit eget svar, og du kan ikke slette det når der først har været en kommentar.

Hvis du ikke kan bruge nogle af svarene er den eneste mulighed at lade være med at lukke det, det gør jeg selv hvis jeg ikke kan bruge svaret til noget.

Hvis der er et svar du er nogenlunde tilfreds med kan du jo acceptere det, da du jo er blevet trukket for dine point da du oprettede spgsm, så du beholder altså ikke dine point selv om du ikke acceptere nogle svar.

mvh
Bamtam

Godkendelse af svar
Fra : VMEK

Dato : 09-08-03 16:05

OK....det må jeg jo lære at leve med

Tak for svaret
/VMEK