/ Forside/ Interesser / Dyr / Katte / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 1440
fortsættelsen af "Hjælp"!!
Fra : may1980
Vist : 391 gange
5 point
Dato : 09-08-03 14:22

Hey alle sammen!
Ok jeg er så flyttet hjem til DK sammen med den lille mis... hun sov hele vejen på flyveren og jeg var da også nervøs for hvordan hun ville ha det med at bo i DK...
Hun tog det SÅ overvældende godt og lærte at bruge tissespanden på 1 dag! Hun er så glad og halen er oppe hele tiden.
Mht til min frygt pga at man ikke må have husdyr i min lejlighed... der er 3 naboer der har kat! og 1 der har en lille hund! Een nabo går tur med sin kat ude i haven og en anden der hedder tumpe (thi hi) tuller også rundt derude...så jeg er ikke nervøs mere! :) Så alle jer der ville ha at jeg skulle aflive den lille mis eller efterlade hende har jeg bare 1 ord at sige...: HAH!

:) knus fra mig og den lille mis´kat

Kommentar
Fra : skattekat

Dato : 09-08-03 15:07

Det var godt at høre ! Det er altid så dejligt at høre en lykkelig slutning.

skattekat

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 09-08-03 17:35

Skynd dig lidt at bruge den positive beboerskare til at få væltet forbudet mod husdyr! Når først at beboerne har vedtaget, at man må have dyr, så kan du søge en skriftlig tilladelse, og når du har den, så er der INGEN, der kan smide dig ud mere, hvis du overholder de regler, som I selv vedtager på det møde.